Hoe heet zo'n huis waar je seks kunt hebben (als koppel) met andere mensen?

Ik bedoel hier niet iets in de trant van prostituees mee.
Ik bedoel een soort huis (volgend mij is het ergens in Breda) waar mensen als koppel heen gaan en dan hebben ze seks als een grote(re) groep.
Ik weet niet of wat ik zeg allemaal klopt, maar ik vroeg me dus af hoe dat ook al weer heette.
Bedankt voor jullie pogingen tot antwoorden ;p

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
4.8K

Antwoorden (4)

Ik denk dat jij de parenclub bedoeld.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+, dat denk ik ook :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ow haha bedankt ;)
Je bedoeld een parenclub denk ik.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Parenclub ?! En de deel nemers Swingers . Dacht ik ?!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ja dat bedoel ik haha
bedankt!!
Je hebt parenclubs maar ook sekshuizen, vaak zijn deze particulier opgezet zonder commercieel doel. In een parenclub / swingersclub hebben stellen seks met andere stellen of individueel van elkaar. In particuliere sekshuizen hebben mensen vaak seks met eigen partner maar in een gemeenschappelijke ruimte, deze groepen zijn vaak ook beperkt tot 2 a 3 stellen.