Je kunt voor je mobiel een vibrator downloaden, Maar de meeste apps zijn niet helemaal gratis, Weten jullie één die dat wel is?

Een vibrator voor je mobiele telefoon geeft is gewoon een soort app op je telefoon die je op allerlei standen kunt laten trillen, voor zelf stimulering.
veel van die apps kun je gratis downloaden maar om ze te gebruiken moet je meestal wat betalen, apps die helemaal gratis zijn kan ik niet snel vinden, misschien weten jullie er een?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
17.4K

Antwoorden (1)

De sexy vibe vibrator is gewoon gratis hoor. Veel plezier er mee. Kijk uit dat je telefoon niet nat wordt...