Waarom komen mannen over het algemeen sneller klaar dan vrouwen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Omdat de man de vrouw moet bevruchten zal de man wel eerder klaar moeten komen dan de vrouw, stel dat de vrouw eerder is dan wil het sexen dus niet meer en kan de man zijn zaad niet kwijt.

Bronnen:
Logische gedachten

Als je het over 'de daad' hebt. De eikel is dan direct gestimuleerd terwijl de clitoris geen directe stimulatie heeft. een ander standje (hondjes) geeft vaak wel meer stimulatie waardoor het voor een groot aantal vrouwen weer iets makkelijker wordt ook bevredigd te raken.

Omdat ze sneller bevredigd zijn, bij sommige vrouwen kan het wel even duren.

Vrouwen zijn onzekerder dan mannen. Vrouwen willen zeker zijn dat ze een goede relatie hebben voor dat ze aan seks beginnen. Vrouwen schamen zich ook sneller dan mannen. Na een tijdje wordt ze het wel gewoon!

(1) De man is vanuit zichzelf al veel meer gericht op seks. Hebben een hoger libido. (2) De eikel van de man ligt dermate meer op de voorgrond t.o.v. de clitoris van de vrouw. Hierdoor wordt een man sneller gestimuleert. (3) De vrouw moet eerst geborgenheid, liefde, rust, romantiek en alle dingen daaromheen ervaren voor ze toe is aan het meest intieme. Een onuitgesproken ruzie van dagen geleden kan al een blokkade zijn. zelfs de hoeveelheid licht in een kamer heeft invloed op haar gesteldheid! Een man heeft daar over het algemeen veel minder last van. Kortom: de seksuele daad van een vrouw is sterk verweven met haar totale relatie. Een man ziet dat gescheiden. (4) Troost je. Dit was nog lang niet alles. Het mooiste is dat in een relatie die gebasseerd is op liefde twee totaal verschillende mensen elkaar toch intiem weten te vinden, en samen één zijn!

Omdat goed werk tijd nodig heeft.

De enige echte verklaring is dat het GENETISCH is bepaald. De functie van elk leven wezen is voortplanten. De mens doet dit door zijn penis in de vagina te stoppen en vervolgens zaad te lozen. (klinkt misschien een beetje raar zoals ik het beschrijf) Als je gelooft in de evolutie theorie dan weet je de mens zich fysiek en mentaal heeft ontwikkeld. Dit is een doorgaand proces en de mens zal blijven evolueren. Net zoals bij dieren en alle andere levende wezens. Als je kijkt naar dieren (en de mens is lichtjaren verder ontewikkelt) zie je dat seks ook niet lang duurt. Het duurt maar heel even. De mens is in de afgelopen jaren steeds socialer geworden. Dit komt door de genen. Schaamtegevoel, eerlijkheid, liefde enz enz. Uiteindelijk heeft de mens als basisgen net zoals alle andere levende wezens voortplanten. En ik denk dat die bij de ene iets verder ontwikkeld is als de andere. Je hebt inmiddels sex voor je plezier en om je voort te planten, daardoor is de gen niet zo heel ver geovoloueerd. ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel, want ik heb weleens moeite met de juiste benamingen en me gedachten op papier zetten.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100