Kan je als homo hetero worden?

Is er iets dat je kan doen?
Ik wil namelijk geen homo zijn.
Ik val alleen op heterojongens.
En ik ben er simpelweg niet blij mee dat ik homo ben. Ik wil hetero zijn.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.9K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is helaas niet mogelijk, accepteer jezelf dan accepteren anderen jou ook. Ga eens naar speciale homobarren, waarschijnlijk val je op heterojongens vanwege hun mannelijke uitstraling, maar die zijn er ook als homo's. Bij dit soort uitgaansgelegenheden zul je die sneller vinden omdat je weet dat iedereen daar gay is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is het probleem juist. Met homostappen zie ik alleen stomme wijverige relnichtjes. Dat vind ik niet leuk
Ritsuka
9 jaar geleden
Je bent zoals je bent
Castle
9 jaar geleden
Seksualiteit is onaanpasbaar. Mensen die van hetero ineens BI of homo worden hebben de gevoelens altijd al gehad. Misschien waren die gevoelens aan het sluimeren. Verder is homoseksualiteit niet raar. Het komt ook in de natuur voor. Verder heb je ook altijd iemand die de man "speelt" en de ander een vrouw. Je hebt geen keus dan dit te accepteren. Aan de andere kant: Zou je niet gelukkig kunnen worden hiermee? Miljoenen die het wel kunnen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik begrijp dat je je ergert aan nichterige jongens/mannen.
Maar probeer je meer objectief op te stellen en kijk juist ook náást datgene dat jou irriteert. Het (voor jou dus) negatieve trekt vaak snel je aandacht, maar je kunt beter op andere, minder opvallende jongens gaan letten. Succes ermee, lukt je vast wel!

Het beste antwoord

Bedenk dat het maar een klein deel van de homo's is dat in het dagelijks leven opvallend homo is en in de typische homobarren uitgaat. Veel homo's gedragen zich en zien eruit als 'heterojongens'. Het zal je verbazen hoeveel jongens homo zijn waarvan je het op het eerste gezicht niet verwacht (of je moet al een erg goed getrainde gaydar hebben ;-).
Probeer eens wat andere gelegenheden op te zoeken: er zijn veel gay sportclubs, activiteiten en gespreksgroepen (o.a. De Kringen, of lokale COC's of zelfstandige GLBT stichtingen). Daar vind je ook een heel ander slag jongens dan waar jij zo'n afkeer van hebt.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Helaas ken ik die 'echte jongens' niet maar ik probeer erin te geloven

Andere antwoorden (3)

Het is helaas niet mogelijk, accepteer jezelf dan accepteren anderen jou ook. Ga eens naar speciale homobarren, waarschijnlijk val je op heterojongens vanwege hun mannelijke uitstraling, maar die zijn er ook als homo's. Bij dit soort uitgaansgelegenheden zul je die sneller vinden omdat je weet dat iedereen daar gay is.

Toegevoegd na 11 uur:
Of ga op zoek naar jongens die bi zijn
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoezo is dat niet mogelijk? Er zijn toch ook hetro mannen die gelukkig getrouwd zijn en toch ineens behoefte hebben aan samenzijn met een man?
Ik kan erin komen als je zegt dat je het niet kunt forceren en dat je jezelf beter kunt accepteren ipv wachten op een verandering die misschien helemaal niet komt. Maar dat het absoluut niet kan... nee dat geloof ik niet.
Wees nou maar gewoon lekker jezelf. Die leuke jongen die ook voor jongens gaat en jou een leuke jongen/man vindt komt écht een keer voorbij. Dat is toch veel beter dan een verstandsrelatie met een vrouw waarvan je nooit echt zult kunnen houden? Heb geduld en de beloning daarvoor komt een keer.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het zijn de vrouwelijk ingestelde homo's die altijd het meest (en het eerst) opvallen, zij uiten zich bijna altijd veel makkelijker dan de meer mannelijk ingestelde homo's. Daarom vallen jou de 'nichterige' homo's ook veel meer op. Daar val je dus overduidelijk niet op, dus waarschijnlijk ben je zelf ook meer vrouwelijk- dan mannelijk ingesteld. In dat geval is het logisch dat jij op mannelijke types valt. En daar is helemaal niets mis mee!

Ze zijn er echt wel hoor, de mannelijk ingestelde homo's waar jouw voorkeur naar uitgaat. Alleen laten die meestal niet zo makkelijk blijken dat ze gay zijn. Ze zijn vaak erg gesteld op hun mannelijke uitstraling naar de buitenwereld, en vallen op die manier niet bepaald op. Ik had vroeger twee vrienden die allebei homo waren, allebei 'het vrouwelijke type', zeg maar. Zij kenden elkaar heel goed, konden het uitstekend met elkaar vinden, maar vielen ábsoluut niet op elkaar. Als anderen dan vroegen: "waarom gaan jullie niet samen iets beginnen?" zeiden ze altijd: "ja, dág... we zijn niet lesbisch!"

Ik wil hier alleen maar mee zeggen; wanhoop niet, er zijn (veel) meer 'hetero-lijkende' homo mannen dan je nu denkt. Gun jezelf nog wat tijd, accepteer eerst goed het feit dát je op mannen valt. Wanneer jij eerst tot rust komt over je gevoelens, zal je zien dat je op een gegeven moment toch iemand tegen zult komen waar je wel op valt.
Ik hoop voor je dat er mensen zijn (familie of vrienden) waarmee je hierover kunt praten, want dat is heel erg belangrijk voor je eigen ontwikkeling en rust!