Faken mannen ook een orgasme?

Mijn exman had wel eens een "droog orgasme".Is dit mogelijk bij mannen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
8.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zie link :) http://www.youtube.com/watch?v=_LQkGN4ZjCI
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Bingrid : Was jij "teleurgesteld" als jouw exman een "droog orgasme" had?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor...áls we al eens sex hadden,verzorgde hij mij altijd goed.Ik had niks te klagen,hij zorgde erwel voor dat ik niks tekort kwam.Ik wilde alleen meer,en dàt kon hij mij niet meer bieden.En als het bij hem op dat moment niet lukte,gaf hij dat meteen ruiterlijk toe.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ok ik was even benieuwd daarnaar. Mijn ex -relatie vond het een grote teleurstelling als er niets uitkwam en zij dacht dan dat ik niet genoeg van haar hield.

Het beste antwoord

Ja,mannen faken ook.Tenminste...ik wel.Als ik haar "grieks" neem,dan merkt ze er helemaal niks van.Waarom fake ik zal je nu wel afvragen.Kijk naar mijn afbeelding.Je kan zien dat ik best wel zwaar ben en dan is het zielig voor haar als ik telang doorga,haha.Nee...serieus.Sex is wel lekker,maar niet altijd lekker genoeg om een orgasme te krijgen.Zij vind het belangrijk om samen tot een eind te komen en ik vind het orgasme het minst belangrijke van sex.Maar om haar een plezier te doen fake is soms.Erg he?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jij geeft jezelf wel erg bllot,maar bent wel altijd eerlijk.Dit waardeer ik...je zegt tenminste de dingen zoals ze zijn.Je draait nergens om heen.Daarom vind ik dit antwoord het beste antwoord.

Andere antwoorden (11)

Kan, maar een vrouw kan dit makkelijk doorhebben, omdat dit bij een man makkelijker te controleren is.

Toegevoegd na 1 minuut:
Een droog orgasme is geen echt orgasme, hij kan wel genieten, maar geen orgasme hebben zonder zaadlozing.

Toegevoegd na 9 uur:
Hiernaast... Een man HOEFT het niet te Faken, over het algemeen hebben mannen er niet zo'n moeite mee...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een droog orgasme is een orgasme van de man zonder begeleidende zaadlozing. Dit kan optreden indien men zich net op de rand van een orgasme bevindt en kan blijven herhaald worden, zodat de man op dat moment - net als de vrouw - in staat is tot meervoudige orgasmes.

Soms is er wel een zaadlozing, maar kan men dit niet zien. Dit is het geval indien het sperma via de blaas de verkeerde kant opgaat (retrospermie) of indien de voorraad sperma is uitgeput. Een andere oorzaak is zenuwbeschadiging door diabetes.

Dus hoeft geen faken te zijn;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 juist. Trouwens kan een droog orgasme ook voorkomen als de man al eerder die dag is klaargekomen. Ik heb het bij een gezonde jongeman gezien. Reeds 3 keer klaargekomen, de vierde keer geen sperma meer...
Het faken van een mannelijk orgasme is moeilijker, echter heb ik het wel al gedaan. Een eerste orgasme is bij mijn weten nooit droog geweest. Een later orgasme bevat beduidend minder zaad. Dit zou dus zo goed als droog kunnen zijn.

Ik denk niet dat het overtuigend is zo'n mannelijke faker :-) meeste mannen komen klaar wanneer ze willen. Het heeft helemaal niet veel nodig om het orgasme te laten komen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan niet droog. En waarom faken? na een paar borrels wordt het wel lastig. Maar het plezier is er niet midner om
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Natuurlijk kunnen mannen faken, de kans dat je door de mand valt ligt volgens mij wel boven de 90%, sommige vrouwen voelen een mannelijk orgasme zelfs al aankomen voordat je dat zelf doorhebt.

Een droog orgasme is ook mogelijk, dit heb ik zelf ook weleens, het gevoel is er maar er komt gewoon niets uit, dit heeft in mijn geval niets (meer) te maken met overmatig veel sex maar komt ook gewoon voor bij een keer per dag.

Dit heeft ook niets te maken met vermindering van de passie, in mijn geval gebeurt het vaak zelfs tijdens zeer passionele sex.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mannen kunnen een droog orgasme hebben, ook de eerste keer. De biologische oorzaken hiervan zijn al beschreven. Een droog orgasme voelt in het lichaam hetzelfde / even lekker als een nat orgasme.

Het omgekeerde kan ook, een man kan een zaadlozing hebben, zonder een volwaardig orgasme.

De psychologische druk om de ander die jou wilt verwennen niet teleur te stellen is een veel gebruikte reden om een orgasme te faken.

Faken van een (droog) orgasme is voor mannen is lastiger dan voor vrouwen. De partner verwacht namelijk nattigheid bij het orgasme van een man, en is dus extra kritisch op mogelijk faken. De man gaat dan nat op het gebrek aan nattigheid ;-)

Als een man echter wel vocht verlies heeft (zaadlozing zonder orgasme of ander (voor)vocht), kan hij daarentegen veel makkelijker een orgasme te faken - elke vrouw trapt daar in, omdat ze "het bewijs" voelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mannen faken niet een orgasme... Een droog orgasme kan heel goed, dat is een tantra-doel... Ja een orgasme zonder nattigheid is mogelijk en wel zo veel als je maar wilt, als je de tantrische kunst verstaat...

Tantra heeft niets te maken met de kamasutra...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Excellent antwoord +
Ja hoor ook mannen faken een orgasme!
Het is voor mannen niet zo moeilijk om een orgasme te faken, ondanks dat dit onmogelijk lijkt. De meeste vrouwen verklaren immers dat ze de ejaculatie van hun partner niet voelen. Vandaar dat wat gekreun en enkele heftige bewegingen volstaan, en volgens de “fakers” trapt hun partner erin! Bij condoomgebruik is het nog makkelijker om te faken. Wat zijn bij mannen de redenen om te doen alsof ze een orgasme hebben?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Joh een beetje acteren, dat kan iedereen? Maar ik denk wel dat vrouwen het over het algemeen vaker doen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als hij niet aa zijneprostaat is geopereert, dan is hij aan het faken lukte het niet en wou hij het je niet zeggen
komaan ... droog orgasme ...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een droog orgasme kan zeker goed. Ik kan het ook zeker. Het 'klaarkomen' is voor de rest exact gelijk als die van het natte orgasme.

En al mijn orgasmes waren zeker niet fake. Wel klopt het om meerdere orgasmes te kunnen krijgen. (ik doe trouwens niet aan kamasutra en dat soort dingen, gewoon puur natuur en Nederlands)