17 jaar nogsteeds geen sperma, moet ikmij zorgen maken?

ik ben over het algemeen overal wel laat mee alleen het zit me wel een beetje dwars.
groeien duurde langer en lichaamsbeharing (apart van schaamhaar dan) begint nu pas een beetje op te komen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (2)

Niet meteen zorgen maken, er is geen maximale leeftijd, en dat zal je ook simpelweg nooit weten waarschijnlijk omdat iemand dat niet vol trots zal vertellen op zijn 20ste ;)

Er is gewoon veel verschil van persoon tot persoon, net als de ene jongen al vroeg baartgroei heeft en de ander erg laat.

Zie de bron, andere vraag op deze site voor iets meer info.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
17 is wel aan de late kant. Dus ben je erg laat in je pubertijd. Als je zekerheid wil, ga langs je huisarts voor een gesprekje. Kunnen ze even kijken of er niet meer aan de hand is, en ben jij gerustgesteld.. En ps.. Als je het eng vind.. Je huisarts is wel wat gewend ;-)