is het plaatsen van spiraaltje mogelijk als je een ontstoken eileider heb?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat dat niet de ontsteking ten goede komt. Maar hoe het echt zit geen idee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik krijg op dit moment ook antibiotica en daarmee zou het over moeten gaan maar ik laat over 2 weken al een spiraaltje plaatsen en vroeg me af of dit dan niet te snel of gevaarlijk zou kunnen zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmm laat je dit door de huisarts doen of gynaecoloog? Ik zou het even navragen bij de huisarts of gynaecoloog. Die weten het toch het best. Ik heb trouwens wel gelezen dat er mensen zijn die weer een ontsteking hebben gekregen in eileider door een mirena spiraal. Ik denk dat het plaatsen van een spiraal misschien niet de ontsteking ten goede komt. Misschien dat de ontsteking dan zo goed als weg is. Misschien kun je het door een gynaecoloog laten inbrengen. Die kan eventueel een inwendige echo maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je voor je reactie. Ik laat het idd door een gynaecoloog inbrengen omdat ik ook trombose heb en dus ook bloedverdunners gebruik. Ik denk dat ik maandag dan toch maar even ga bellen met het ziekenhuis! Dat lijkt me het slimst.
Bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Suc6.. Eerste keer dat je spiraaltje krijgT? Ik heb ook mirena spiraal. Ik ben er zeker tevreden mee:D

Antwoorden (1)

nee , je huisarts zal willen wachten totdat je eileider weer beter is zeg maar

want het ene 'haakje' wordt ook vastgezet in de eileider en als dat ontstoken is gaat dat pijn doen