wie kan mij advies geven:ik wil graag condooms halen maar ik durf het niet,en hoeveel kosten ze eigelijk?

Toegevoegd na 6 minuten:
ik wil namelijk liever niet dat mijn ouders het weten

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denk je nou echt dat de winkel je ouders hierover gaat bellen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je oud genoeg bent om seks te hebben, ben je ook oud genoeg om gewoon bij de drogist naar binnen te stappen voor een pajke Durex.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh, het is ook goed! Maar dat even doorbijten en zelf condooms halen, hoort er wat mij betreft gewoon bij. Als ze dat niet durft, is dat reden om toch nog eens goed achter haar oren te krabben en goed te bedenken of ze er echt aan toe is. Want uiteindelijk is het kopen van condooms véél minder ingrijpend dan seks.

Het beste antwoord

Gewoon doen! Ga naar een winkel waar je niet zo vaak komt en koop ze daar. Gewoon de knop omzetten en kopen. Je moet maar zo denken dat iedereen bijna wel in deze situatie heeft gezeten, ook de kassiëre ;).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit is het beste antwoord en ik heb er zeker iets aan:p

Andere antwoorden (16)

Je kunt ze bestellen op interrnet.
Bij CZ kun je er trouwens (gratis) 100 per jaar krijgen!!
Ze sturen het op in een blanco doosje, dus daar ziet niemand wat aan.
Bestellen via www.cz.nl!! succes

Toegevoegd na 7 minuten:
Je ouders komen er niet achter, aangezien het in een doosje zit, waar niets op staat.
of maken je ouders je post open?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.cz.nl/ is de juiste link, je hebt er per ongeluk een uitroepteken bij staan in de jouwe waardoor deze niet werkt. Het zijn overigens 50 gratis condooms en je moet wel bij CZ een aanvullende jongeren verzekering hebben :-) Wel een plusje voor je antwoord want via internet bestellen zou een oplossing kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ooh oke, 2 jaar terug kreeg je er ongeacht welke verzekering je had 100 per jaar! bedankt
bestellen via internet www.durexshop.nl vanaf ongeveer 50 cent per stuk te koop
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het niet aan durft om ze fysiek in een winkel te kopen, ga je ze toch bestellen via internet?

Zoek op google maar is op [condooms bestellen] en je vind een scala aan websites waar je ze op kunt bestellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier krijg je ze gratis.

http://www.zerocondooms.nl/register.aspx?referer=daisycon
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn schatting is dat condooms zo'n 50 cent per stuk kosten, maar meestal koop je een pakje waar er bijv. 10 in zitten.

Internet is handig als je ze niet durft te kopen in een winkel, alleen als je ze gelijk nodig hebt dan zal je toch naar een winkel moeten.

Bij sommige drogisten liggen ze achter de toonbank, dus dan moet je er echt om vragen. Ik kan me voorstellen dat je dat vervelend vindt. Bij onze DA en Etos liggen ze gewoon in de winkel dus dan kan je gewoon pakken wat je nodig hebt en hoef je alleen maar af te rekenen.

Vroeger haalde ik ze ook wel eens bij de AH, daar stond in de hal bij de ingang een apparaat waar je bepaalde producten uit kon halen (net zoals zo'n soort snoepapparaat), daar hadden zo ook pakjes condooms (en tandenborstels en buskaartje) inzitten. Dan hoef je er ook niet om te vragen.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.condoomfabriek.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laat ik het eens andersom schrijven. Ik vind het heel goed van je dat je deze verantwoordelijk neemt! Daar kunnen een hoop mensen nog wat van leren !

Stap gewoon naar de kruitvat. Bij de kassa liggen ze meteen naast de kassa. Je hoeft er dus niet om te vragen. En wees trots op jezelf ! Je zult merken dat het helemaal niet moeilijk is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Online kopen lijkt me geen optie als je ouders het niet mogen weten. Toch? Dan komt er een pakje. Gewoon naar de winkel gaan en kopen: bijna iedereen doe dat dus niks om je voor te schamen hoor! Ik denk dat ze zelfs niet eens opletten wat je koopt. Ook alweer omdat iedereen het doet. Tja....Durex kost geloof ik iets van €3,50 per 12 stuks?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hmm, dit weekend waren ze 8 euro voor 12 stuks;)
En 15 euro voor 20 stuks als ik het goed herinner.
Even die ademhalen en gaan. Ik neem aan dat je vriendin aan de pil is. Zal ze misschien ook best eng gevonden hebben, en toch gedaan. Jij bent niet minder dan zij toch?
En als zij ze nog niet gehaald heeft, sluit een overeenkomst, of weddenschap: Wie is het eerst goed voorbereidt.
Succes en veel plezier samen

Toegevoegd na 23 minuten:
Ow ik zie dat ik n verkeerd-om advies heb gegeven. Sluit me aan bij moolkeesje.
Maar ook dan blijft het gewoon, ieder zorgt voor zich, dan zorg je voor elkaar
13 jaar geleden
Je zult ze wel niet willen hebben om ze op te blazen, neem ik aan? Tevens neem ik aan dat je van het vrouwelijk geslacht bent. Dat veronderstelt dat je een vriendje of zo iets hebt,waarmee je (gelukkig) veilige seks wilt. Lijkt het je dan niet beter om dat vriendje voor het condoom karretje te spannen en hem bij de drogist naar binnen te sturen?
Lijkt me toch meer een soort jongensding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, nee! Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid, weet je nog wel? Ongeacht wie het condoom draagt zijn *beide* sekspartners verantwoordelijk voor het voorkomen van SOA's en ander ongemak. Ieder meisje dat seksueel actief is zou haar eigen voorraadje condooms moeten hebben.
Ik zou het gewoon bij het kruidvat halen. En dan kontant afrekenen ipv pinnen. Dan ben je helemaal zeker dat niemand er achter komt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben eigenlijk niet voor stiekem aan seks doen als je ouders hier nog tegen zijn maar mijn complimenten dat je het veilig wilt doen!

Ik vond het antwoord dat je vriendje het ook kan doen eigenlijk een heel goed antwoord. Waarom doet die het niet? Te verlegen misschien in de winkel?voelt die zich niet op zijn gemak daar of mogen zijn ouders het niet weten en nu zadelt hij jou met zijn probleem op en kan jij het oplossen?

Waarom kopen jullie ze niet samen...ergens waar niemand jullie kent?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn heel veel plaatsen waar buiten automaten hangen bij b.v sexshops.
voor 3 euro heb je dan 2 condooms, is wel wat duurder maar je blijft wel anoniem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad, het is gewoon verstandig en je neemt (en toont) verantwoordelijkheid.
Online zijn er veel aanbieders. www.Condoom-Anoniem.nl biedt veel keuze en heeft 't Thuiswinkel Waarborg (en gratis verzending).
Bij www.10condooms.nl bestel je 10 condooms voor 1 euro
(en wat verzendkosten).
De condooms worden dan per post thuisbezorgd in een luchtkussen-envelop zonder afzendernaam of een logo. Dus als je ouders je post nooit open maken is er niets aan de hand.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon bij de super de boer te koop en mag je net als de winegums uit de winkel pakken ..
dus waar wacht je op...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb samen met wat vrienden ook een keer condooms besteld op internet, gewoon voor de lol. Word geleverd in een envelop, komt niemand achter joh!