Ik kwam klaar zonder stijve. Is dat 'normaal'?

Ik probeerde een erectie te krijgen door me af te trekken. Ik kwam daarbij toch onverwacht klaar (minder sperma dan anders), zonder stijve dus.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
6.7K

Antwoorden (2)

Tja, wat is normaal? heel vreemd is dit in elk geval niet. ook als je niet maximaal opgewonden bent en dus geen totale erectie hebt, kun je door stimulatie van de penis klaar komen.
10 jaar geleden
Als je maar genoeg wordt opgegeild kun je zelfs met een slappe piemel klaar komen.
Omgekeerd kun je vanuit de Tantra-leer met al dan niet een stijve, klaarkomen zonder te spuiten. Vele wegen leiden naar een hoogtepunt!