Waarom maakt het bij masturbatie verschil welke hand je gebruikt?

Ik heb wel eens gehoord dat het bij masturbatie verschil maakt welke hand je gebruikt. Er zou ook sprake zijn van een voorkeurshand. Als je het met de andere hand doet, dan zou dat "vreemd' voelen. Hoe zou dat komen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
11.5K
Cryofiel
14 jaar geleden
Probeer maar eens je billen af te vegen met je andere hand. Dat maakt ook behoorlijk verschil. Of probeer je tanden te poetsen met je andere hand. Dat voelt ook heel anders.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eindelijk iemand die het een goeie vraag vindt!

Het beste antwoord

De meeste mensen zijn of links of rechtshandig. Slechts een klein deel van de bevolking is even handig met links als met rechts.

Voorkeurshand zal meestal de hand zijn, waarmee je in het dagelijkse leven het handigst bent. Als je de andere hand gebruikt, zal het wat vreemd voelen, omdat je deze hand minder goed onder controle hebt.

( PS. heb ik me laten vertellen. Uiteraard niet uitgeprobeerd in de praktijk :P)
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol +1 ;-)
rose
14 jaar geleden
Waarom eigenlijk 'uiteraard' niet geprobeerd?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je mag het toch best zelf proberen? nergens om je voor te schamen..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Neen je moet het wel eerst zelf uitproberen. Voor het zelfde geld verkoop je onzin! :P

Andere antwoorden (10)

Schrijf maar eens een boodschappenlijstje met je 'verkeerde' hand....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat lijkt me gewoon een kwestie van gewenning...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je een man bent en je bent rechts dan moet je eens nagelak op je linkerhand doen en het met links proberen dan is het net of een vrouw het doet {als je links bent andersom natuurlijk}
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heb je ervaring??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lol +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de vraag betreft..masturberen...geen cursus nagelstyling,haha
misslobe
14 jaar geleden
pffffffffffffffffff hihi
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eerlijk! +
Je rechterhand is meer met je ratio verbonden, en je linker meer met je gevoel.

Het verschil is heel duidelijk te voelen als je met één hand je voeten wast. Met je linker hand is het echt een hele andere ervaring als met je rechterhand.

Wat je voorkeushand bij masturberen is, zou te maken kunnen hebben met hoe je met sex omgaat. Sommige zitten meer in hun hoofd, met verhaaltje ed. en anderen zitten meer op hun gevoel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ach ja je bent rechts of links ,uhh met welke hand doe je je gulp dicht? :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De enige manier om daar achter te komen is het zelf uitproberen..
Mocht je resultaten boeken, laat het dan weten hier :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vijf woorden: dubbel blind onderzoek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met de andere hand wil het niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oefenen Sherpa...oefenen :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahhaa
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
UHHH...ik meen dat de vraag van sherpa kwam ?
Maar, als dat jouw gelukkig maakt :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vertel..vertel.. :-))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahhaaaa het is ook weer een boeiend onderwerp he? lol
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eg wel :)
Toch maakt het wel wat uit. Je kunt het beste de hand van een ander gebruiken.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan is het toch geen 'zelf'bevrediging meer?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
met link of rechts antwman ;)
AWM
14 jaar geleden
@M.:Wat mensen 'seks' noemen is maar al te vaak mutuele masturbatie.
@ Josephina: Laten we nu maar weer een keertje links doen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is net een vraag gesteld over of masturbatie eigenlijk niet een vorm van vreemdgaan is, bij mutuele masturbatie kan ik me daar iets bij voorstellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha laat ik nou rechts zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Laten we het erop houden dat bijvoorbeeld Wilders een voorkeur voor de rechterhand zal hebben, waar Wouter Bos misschien de linkerhand verkiest.
AWM
14 jaar geleden
En niemand heeft gezegd dat het hem 'geen ruk kan schelen'.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahhaa
Het zal wel gewenning zijn,maar ik ben zelf rechts,maar doe mijn dagelijkse oefeningen meestal met links.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben rechts en als ik mijn rechterhand niet gebruik kan ik het tempo niet lekker vasthouden!

Overigens heb ik nog een tip! Ga eerst eens 2 minuten op je rechterhand zitten, totdat hij slaapt. Dan ga je met je slapende hand masturberen......... is net of een ander het doet :)

Toegevoegd na 50 seconden:
wat een lol
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
En waarmee houd je dan je biertje/afstandsbediening vast?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met mijn linkerhand :)!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol lol lol :-P +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En dat op mijn leeftijd....:) Nog steeds een viezerik :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ach ja... Gelukkig is het een heel normaal iets ;). En je geef je vrienden ook een hand dus waarom dan niet je grootste vriend ;) lol :-P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Psies! Het moet uit de taboe sfeer! :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo hier op deze manier lukt dat miss wel. Maar in het 'echte leven' voorlopig nog niet hoor :P
Verwacht ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Denk het ook niet, zal toch lastig zijn als je op een verjaardag zegt......"ik ga even masturberen hor, ben zo terug". Denk niet dat dat werkt :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geweldig !
dat lijkt me grote flauwekul,het maakt volgens mij niks uit het is maar wat je zelf het prettigst vindt.