Hoe komt het dat mensen in pornofilms zo ver kunnen spuiten

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5.7K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Lijkt mij gewoon het beste antwoord en die vind ik bij de reacties?

Het beste antwoord

Excuus, ik had mijn antwoord in reacties gezet.

Dat komt omdat het een film is.
Dezelfde reden dat een auto na een ongeluk altijd ontploft en dat de held nooit word geraakt door kogels…..

Natuurlijk zijn er trucks ; je ziet vaak dat de man de penis dichtknijpt tijdens het eerste stukje van de ejaculatie, hij maakt nog een flinke schokbeweging met de heupen, gaat vaak ook wat hoger staan en zorgt dat hij een aantal dagen ervoor geen zaadlozing heeft gehad.
Dit, samen met camerastandpunt en de wonderen van editing zorgt ervoor dat je een ietwat vertekend beeld krijgt. Overigens is het wél zo dat, als je flink opgewonden bent, je een aantal dagen geen ejaculatie hebt gehad en je meer tijd voor je vrijpartij neemt, je nog wel eens voor verassingen kan komen staan over je eigen prestaties! Het is alleen niet zo dat dat altijd lukt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Omdat ze vaak klaarkomen wordt de spuitspier sterker.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De acteurs slikken pillen die meer zaadcellen maken en waardoor je krachtiger kan spuiten.
Dit kan je zelf ook kopen.
Zoek maar is op Google naar Maxisperm
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Tuurlijk bestaat dat niet... Dat weet je zelf ook natuurlijk.