Waarom zeggen sommige mannen dat vrouwen het verschil niet kennen tussen emotie en sex ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik snap hem ook niet helemaal.
Bedoel je misschien dat de mannen zeggen dat ze het verschil tussen liefde en seks niet kennen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je dat al gevraagd aan die 'sommige mannen'?

Het beste antwoord

Omdat de meeste mannen seks kunnen hebben zonder emotie. Pure lust dus.

De meeste vrouwen kunnen dat niet. Zij moeten iets voelen voor de persoon waarmee ze seks hebben en dat is voor sommige mannen niet goed te begrijpen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Omdat ze dat menen.
Ze snappen het zelf niet hoe het precies in elkaar zit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan een man die zegt
Sex moet kunen zonder emotie
Dus een wip zonder gevoel voor emotie ?

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik denk er anders over sex zonder emotie ken nie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is toch ook zo?Soms heb je gewoon sex voor de sex...gewoon pure lust dus.Niks mis mee.Maar vrouwen hebben dit ook wel eens hoor...sex,puur om de lust.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
klopt, Bolle..
Omdat niet alle vrouwen een zweepje hebben, zoals jij.
14 jaar geleden
Omdat mannen niet vinden dat sex (ook) emotie is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat moeten hele domme mannen zijn die zelf het verschil niet kennen... Ze weten niet dat eenmaal in bed duiken grote consequenties kan hebben... Maar het moeten domme mannen zijn, hele domme mannen...

Dan snap ik goed waarom vrouwen kreunen, dan komen die eerder, dan zijn ze ervan af...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Loenie, als iemand zo open is om iets over zijn eigen situatie te vertellen, dan past geen kritiek!
Het komt mij onwerkelijk over dat mannen dit soort kortzichtigheid hebben.
Het lijkt mij dat ze hun eigen onvermogen in omgang met emoties projecteren op vrouwen.
Natuurlijk speelt bij sex lust een belangrijke rol, uiteindelijk moet je over een bepaalde prikkeldrempel heen om een orgasme te krijgen. Dat geldt zowel bij vrouwen als bij mannen.
Het wordt dan ook wel "le petit mort". genoemd, deze fase van orgasme.
Je raakt in een heftig orgasme even los van jezelf, welke fase bij vrouwen vaak langer duurt dan bij mannen.
Ze "pieken" sneller dan vrouwen maar het duurt ook korter.
Toch denk ik dat mentaal gezonde mensen wel degelijk gevoelens hebben met de ander om geslaagde sex met elkaar te kunnen hebben.
Wanneer mensen merken dat ze sex loskoppelen van liefde/genegenheid kan het gevaar van ongeremde sex
leiden tot sterk ongewenst gedrag en het risico op soa.
"waar het lid (penis) spreekt, zwijgt het verstand"
Gebruik daarom je verstand en loop je geslachtsdeel niet klakkeloos achterna.
Mijn moeder zei wel eens, die man loopt zijn piemel achterna.
Ik heb haar toen verteld dat hij niet anders kon omdat dat ding aan de voorkant zit. Ik wist toen echter nog niet, als negenjarige, dat ze dat figuurlijk bedoelde.
Mannen die denken dat vrouwen geen verschil ervaren tussen sex en emotie raad ik wel met klem aan eens een in sexuologie gespecialiseerde psycholoog te bezoeken, naar mijn mening hebben die mannen zelf een flink probleem.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoezo mannen dan? Vrouwen ook wel hoor.
Er zijn ook vrouwen die er op los n**ken zonder dat ze die kerel kennen.
Maar van nature zou ik zeggen, mannen proberen zoveel mogelijk vrouwtjes te bevruchten om zoveel mogelijk nageslacht te hebben, terwijl vrouwtjes heel precies een "sterk" nageslacht uitzoeken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh, is het zo erg met mij dat je alleen deze keer met mij eens bent. :D hahahha lol. Ja, ik kan soms lomp uit de hoek komen.... :p
Sex = emotie of na emotie ? Ontwijk dat soort mannen, die willen alleen maar neuken.

Toegevoegd na 48 seconden:
n***** bedoelde ik dan he ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de vraag moet andersom: waarom kennen mannen het verschil niet?

Als man ken ik lust (gewoon zin in iets) en liefde (liefhebben).

Mijn ervaring: als man is lust veel makkelijker, het voelt altijd wel lekker, maar echt fijn is de emotie die erbij hoort. En dat is geen sex, dat heet liefde.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat die zelfde mannen zelf het verschil niet kennen en proberen zich achter die uitspraak te verschuilen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Sex is emotie.