val je van matsurberen af?

ik hoorde van een vriendin dat je van zoenen en seks afviel of kcal verbrand geld dat ook voor masturberen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
21.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Elke lichamelijke inspanning kost energie en zal dus calorieën verbranden.
Als jongen wordt je bij masturberen sowieso direct een paar gram lichter! ;-))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar van matsurberen?
Kimath
12 jaar geleden
Alles verbrand calorieën, ook dergelijke acties.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik niet in ieder geval. en ik ruk me suf
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Matsurberen klinkt meer als het eten van matzes, daar val je beslist niet van af. Er gaat veel boter en suiker op, een en al calorieën!

Antwoorden (5)

Is gedeeltelijk waar. Bij een uur lang actieve sex( dus niet als een dood vogeltje onder je partner liggen) verbrandt je ongeveer 300 kcal. En bij zoenen gebruik je heel veel spieren in je gezicht. Maar als je echt wilt afvallen,kan je beter naar de sportschool gaan en op je eten letten. Dat bied meer resultaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Natuurlijk verbrand je energie als je lekker met jezelf bezig bent. Naast lekker is het dus ook nog eens gezond.
12 jaar geleden
Ja , van alle beweging val je af maar volgensmij val je niet Extreem veel af en kan je beter gaan joggen mischien wel iets minder lekker maarja,

Toegevoegd na 26 seconden:
O ja en het is wel goed voor je hart had ik ooit gelezen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
paulus811
12 jaar geleden
Al masturberend joggen schiet pas echt lekker op dan.
Je valt af, als je in beweging bent, dus als je je zelf aan het masturberen bent, dan ben je in beweging en val je ook af. Het zullen geen hele kilo's zijn...
En als je het met alleen je ene arm/hand doet krijg je er ook nog eens een gespierde arm van :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha, hoe meer je zweet, hoe meer je verbrandt...