Als een condoom, na het aanbrengen, steeds de neiging heeft om af te rollen, is deze dan te klein?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoeft niet... Het kan ook dat de penis een taps toelopende vorm heeft. En dan heb je gewoon pech daar is niets aan te doen, als in speciaal gevormde condooms.

Antwoorden (4)

Ja. Dat kan. Te klein of zelfs te groot, maar dit zie je vanzelf wel. Ze zijn in meerdere maten verkrijgbaar. Bij drogisterijen. Of even je evt. schaamte opzij zetten en een seksshop binnen lopen. Je huidige meenemen of onthouden welke het is en naar een maatje groter vragen. Er zijn ook kwaliteitsverschillen. De een 'rekt' iets meer mee.
Laat je informeren.
Succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Thanx ;)
Dat wordt even opmeten. maar ze zijn er in vele maten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Afrollen betekent: Te groot. Een te klein condoom past niet ver genoeg om je penis heen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je een condoom om de penis hebt afgerold, en je zie dat het condoom zich dan weer 'terug oprolt', dan zit het condoom te strak. De penis is niet overal even dik, en bij het begin (bij het lichaam) heeft de penis vaak de grootste omtrek (het dikst). Als het condoom te klein* is (te strak zit), dan zal het dus van het de dikke deel af willen rollen.

* bij de maat van een condoom gaat het om de omtrek van het condoom en de penis, en niet om de lengte. De man moet de even de omtrek van de penis meten (ongeveer halverwege) en kan dan bepalen welke maat condoom het beste bij hem past. Zie onderstaande info.