Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er een verband tussen vaker masturberen en sneller klaarkomen?

Hallo

Ik mastrubeer nu al ongeveer 4 jaar, minstens 1 keer per week. Het komt dus regelmatig voor dat dit dus wel 2 of 3 keer per week voorkomt. Dit zonder problemen destijds. VOordat ik klaar kwam, duurde dit ongeveer 4 a 5 minuten. Voor mijn gevoel ben ik in de afgelopen 4 a 5 maanden steeds sneller klaar gekomen, namelijk binnen een minuut. Soms wel binnen 30 seconde. maar dit is natuurlijk niet de bedoeling. Nu is dus mijn vraag of het komt omdat ik dit tevaak doe? Ik ben nu 18... Of kan er iets anders aan de hand zijn waardoor ik sneller klaarkom? ik geniet evenveel als destijds, dus enkele jaren geleden.

Bedankt voor de hulp alvast!!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.6K
Ritsuka
10 jaar geleden
Je doet het bij jezelf, je weet waarschijnlijk precies wat lekker voelt, of je bent al heel erg opgewonden.
Probeer eens te oefenen, tot punt van bijna klaarkomen, en dan pauzeren en tot rust komen.
Dat is handig voor later als je een relatie hebt, dat je je ook kunt inhouden en het kunt uitstellen,
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Beter dat jij te snel klaar komt dan straks je vriend.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ja, oefening baart kunst meid! Je hebt het in je vingers!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kan ook komen dat je het steeds geiler vind dan eerst. Daardoor kan je ook sneller klaarkomen. En natuurlijk oefening baart kunst.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding