Pijn tijdens seks? hoe komt dit?

als ik seks heb, heb ik pijn in mijn vagina. Hoe komt dat? ik het misschien dat we iets te ruw hebben gedaan dat het daarom pijn doet. want na de seks is het over.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Antwoorden (8)

Daar geef je je eigen antwoord al, je doet te ruw of bent niet nat genoeg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet ontspannen en nat genoeg zijn, anders kan het inderdaad pijn gaan doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat je vagina waarschijnlijk nog te droog was. Gebruik tijdelijk een glijmiddel, zodat je vagina kan herstellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zorg dat je voldoende opgewonden en nat bent
Begin rustig aan
Zorg dat hij niet te diep kan gaan

Toegevoegd na 26 seconden:
Gebruik eventueel glijmiddel erbij
Ritsuka
12 jaar geleden
Vraag je partner om je flink nat te maken voordat je begint. Glijmiddel gebruiken is niet het beste, want dan kan het nog steeds zo zijn dat je vagina niet klaar is om gasten te ontvangen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet eens een standje proberen waarbij jij de controle hebt, dus b.v. bovenop hem. Nu kan je zelf bepalen hoe diep en hoe hard, misschien help dit je op weg. Natuurlijk moet je er zelf ook zin in hebben en je vagina wel een beetje vochtig van opwinding zijn. Ik hoop dat je er wat aan hebt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok,ik weet dat ik * maar* 15 ben,maar ik wil je toch gewoon helpen met hoe ik het zie,beleef en voel en m'n vriendinnetje ook,ok? (ik steek wél m'n nek uit,maar niemand kent me hier persoonlijk gelukkig dus...)......;)

Ik zorg altijd dat we eerst chille weet je en gewoon lekker rustig * opbouwen* (romantisch enzo: chill sfeertje,lekker kletsen,strelen,zoenen,friemelen en aan elkaars * edele* delen zitten,k?)...

Ik wil soms óók wel 's te "snel* ,maar 't is gewoon eig. op elkaar * inspelen* (aanvoelen,letterlijk: emotioneel én lichamelijk).

Soms laat ik haar me afrukken tot op zekere * hoogte* (niet altijd,maar ok) :gaat soms wel mis,hoor,want dan kom ik té vroeg klaar...X(

Maar dan wordt * hij* vochtig,zeg maar(begrijp je? ik wil níet té gedetailleerd worden,sorry) en dan is zij (m'n vriendinnetje) ook best al wel * geil* en vaak * vochtig*,nou en dan gaan we gewoon onze gang,zeg maar...

Dus: níet te snel willen en gewoon lekker ff vantevoren chille(dus leuk sfeertje,weet je en * voorspel* ofzo...)

Wanneer je met je partner 't zó rustig aan doet,dan moet 't wel minder pijn doen (moet je partner dus óók met jóu rekening houden)

Een glijmiddeltje kan óók wel 's helpen:wij hebben wel 's gewoon zelfs babyzalf gebruikt,eerlijk gezegd....

Ok,ik heb genoeg gezegd,vind ik en ik hoop dat je d'r wat aan hebt,hoor!

Ik hoop je écht geholpen te hebben,k?

Groetjes......;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou geen babyzalf gebruiken, maar glijmiddelen die ervoor bedoeld zijn (beter voor de huid en vooral voor de slijmvliezen).
Verder een mooi antwoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja, twitter taal lijkt het wel....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is er mis met twitter taal ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat het geen abn is en sommige mensen het dan moeilijk kunnen lezen
Is het je eerste keer? dan kan het maagdenvlies inscheuren, er kan dan wat bloed bij komen.. dit is heel normaal. Zorg er wel gewoon voor dat jullie niet te droog seks hebben als je begrijpt wat ik bedoel. Dus streel elkaar eerst etc. wat lichtelijk vingeren of aftrekken. Begin dus met het voorspel, hierna zou ik dan seks hebben, probeer het wel gewoon op te bouwen..
ik hoop dat je er iets aan hebt
cheerzz