Waar kunnen vrouwen terecht als ze een spannende erotische date, chat, telefoongesprek, film of tijdschrift zoeken? Of is dat een te groot taboe nog?

Zoja waarom dan? Mannen kunnen immers overal wel terecht als het daarom gaat.. TV, internet, tijdschriften en kranten staan er bol van..

Toegevoegd na 22 minuten:
Voordat er iemand denkt dat ik "nood" zit: het is een vraag die tijdens de buurvrouwen koffiepraat ter sprake kwam en waarvan de dames dachten dat ik die nooit zou durven te stellen hier..
;-)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.3K

Het beste antwoord

Pak een cosmopolitan of een ander vrouwenblad. Achterin staan dan de chat en telefoonlijnen voor vrouwen. Daarnaast het bijvoorbeeld Christine Le Dux ook vrouwen porno en tijdschriften. (Playgirl bv.)

Hier is wat mij betreft geen taboe over. Alleen is voor vrouwen omgeving en stress en dergelijke van grotere invloed op opwinding dan voor mannen. Dus is het moeilijker een vrouw op te vinden door enkel een telefoongesprek dan bij een man.

Maar het kan absoluut wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

je kunt sowieso bij mij terecht
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een tip wellicht: Ga daar waar de mannen bij elkaar komen, daar zit de expertise, natuurlijk ook van vrouwen-ontmoetingsplaatsen... Of het een taboe is of niet, dat maakt toch niet uit voor jou persoonlijk, voor jou is dat geen taboe, so what the big fuss...

Het is een taboe omdat vrouwen moeten gehoorzamen aan de cliché´s die er heersen en die cliché´s zijn dat het niet mag, taboe is dus...

Ga naar mannenplekken, daar kom je alles te weten wat je wil...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Een gay-bar?
Ga naar een winkel of nog anoniemer naar de website van Cristine Le Duc.
Via deze adressen gaat er een (erotische) wereld voor je open...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de meeste sites beginnen met ,sex dit ,sex dat , met 20 % vrouwen en de rest mannen die de meest rare voorstellen aan je doen ,of je moet dat leuk vinden .
kijk maar eens op matchprofiler.com.
Knuz@knuz.nl
mischien vind je het wat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
- Erotische date of chat: dezelfde plek als waar de mannen dat vinden, google bijvoorbeeld gewoon op je voorkeur. Hoe denk je anders dat hetero mannen eraan komen als vrouwen op die sites niet aan hun trekken komen? Bijvoorbeeld adultfriendfinder of craigslist.

- Telefoongesprek: ook in vrouwentijdschriften staan erotische advertenties met telefoonnummer.

- Film: de gewone videotheek of een willekeurige sexshop.

- Tijdschrift: overal, desnoods de benzinepomp.

Er zal heus niet overal bij staan 'speciaal voor vrouwen', maar dat hoeft toch ook niet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kunnen vrouwen ook niet gewoon overal terecht net als mannen dan? Internet is een hele grote wereld waar volop keus is voor een chat of een date. Erotische uitgaansgelegenheden zijn er volop, daar kun je ook gewoon als vrouw heen. Vrouwen kunnen ook een sexlijn bellen of sms-en, een film kijken of een tijdschrift kopen.

Ik zie hier geen enkel probleem.