Waarom dragen vrouwen opvallende push up beha's?

Als ze niet willen dat je er naar kijkt. (of stiekem toch wel?)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.8K

Het beste antwoord

Hahaha, nou, geloof me, ik als vrouw kan je verzekeren dat we best willen dat ze gezien wroden, we willen alleen niet dat er openlijk naar gestaard wordt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad +

Andere antwoorden (13)

ze laten je denken dat je dat niet wilt, maar toch willen ze het wel.

want ze proberen er altijd sexy uit te zien ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze voelen zich door hun figuur goed.

Het heeft dezelfde reden waarom vrouwn sexy lingerie onder hun kleding dragen, welke niemand (Behalve wellicht de partner thuis) te zien krijgt. Zelfvertrouwen, en weten dat ze er goed uit zien.

Dat betekend niet dat ze zitten te wachten op de volgende geile volwassen tiener die mijn zijn tong op zijn enkels naar de borsten gaat zitten staren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De uitleg van je van je vraag bevat het antwoord.
Als je 'als' en 'niet' weglaat.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
perfecte antwoord zeg ik als vrouw zijnde ;-)
Alles wat jij normaalgesproken ziet van een vrouw zie je omdat zij dat wil. Er bestaat niet zoiets als 'per ongeluk een knoopje los' of 'per ongeluk een push up'.
14 jaar geleden
Tuurlijk willen vrouwen dat je naar ze kijkt. Anders hoeven ze zich toch niet zo op te dirken? Vrouwen willen altijd mooier gevonden worden dan andere vrouwen. En je mag er naar kijken zolang het maar niet opvalt, want vrouwen moeten natuurlijk wel de schijn ophouden dat ze het niet willen.
(let op: dit gaat niet over alle vrouwen)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik draag push-up beha's onder sommige kleding omdat de kleding dan mooier valt. Sommige jurken hebben te veel ruimte bij de boezem. Dit kan ik dan laten slobberen of er een pushup beha onder doen.

Daarnaast is er ook kleding die je borsten volledig plet. Om dan geen 'twee-erwten-op-een-plankje' effect te krijgen is enige vulling nodig.

En als laatste reden zoals eerder gezegd, om mijzelf er mooier uit te vinden zien. Als ik weet dat ik er goed uitzie heb ik meer zelfvertrouwen (want ik hoef niet na te denken over hoe mensen vinden dat ik eruit zie). En soms is dat met een push-up beha of kipfiletjes (inleg borsten).

Ik draag _GEEN_ push-up beha's zodat iedereen naar m'n voorgevel gaat staren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is geen gezonde heteroman die niet automatisch het figuur van een aantrekkelijke vrouw opneemt.
Wat ik wel jammer vind is dat daardoor het gezicht van de vrouw minder aandacht krijgt.
De gleuf in het decolette en de gleuf tussen de billen worden onbewust met elkaar geassocieerd.
Het feminisme heeft het op dit punt in feite gewoon verloren, Vrouwen houden van mannen en andersom, gelukkig maar, anders komen er nooit nakomelingen en staat oma met haar rollator nog hamburgers te verkopen.
Wel denk ik dat een meerderheid van mannen wat het decollete betreft meer let op de KWALITEIT dan op de kwantiteit, zodat tenger gebouwde vrouwen zich ook zeer kunnen verheugen in de aandacht van mannen.
Zoals wellicht bekend zegt de omvang van de buste niets over het vermogen om kinderen de beste start te geven,
Minder zwaar "bestukte"vrouwen geven vaak zelfs meer voeding dan maatje d en hoger.......
Heb ik het nog niet eens gehad over rugklachten bij vrouwen die topzwaar zijn en ook nog eens op hoge hakken lopen.
Lieve dames, werkelijk aantrekkelijkheid straal je uit door je persoonlijkheid, een beetje man kijkt wel door uiterlijk vertoon heen.
Mannen die dat niet kunnen zijn daar na een paar nachten al wel achter en anderen leren het nooit.
Dit is volgens mij dan ook niet het type man waar je als vrouw op moet zitten te wachten....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je kleine tieten hebt kijken ze hierna, en denken wat een kleintjes. Met een push up krijgen ze een mooie vorm en lijken daardoor wat groter en ook dat kan goed voelen.
En als mannen dan kijken voelen ze zich ook zekerder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Pimstyle;

Als het al te duidelijk is dat een goed decolleté vooral het effect is van een push-up beha heeft die vrouw misschien wel de verkeerde keuze gemaakt....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die vrouwen weten dat mannen visueel geprikkeld worden en geven daarom die mannen die visuele prikkel die mannen graag willen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
omdat sommige vrouwen toch graag gezien worden en mannen er graag naar kijken!!!!!!!!!!!!!!.
En voor sommige vrouwen die al "hangers "hebben is het natuurlijk een uitkomst als ze voor het zicht mooi strak en stevig lijken!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sexy gewatteerde push-up-bh geeft een verleidelijk decolleté met meer volume...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@babyfaced: wat is je eigen mening?? want dit knip&plak werk http://www.google.nl/search?hl=nl&q=Sexy+gewatteerde+push-up-bh+geeft+een+verleidelijk+decollet%C3%A9+met+meer+volume%E2%80%A6&meta= Jammer... dit valt me de laatste tijd op bij jou antwoorden..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
- is trouwens niet van mij
push up is niet om je borsten groter te laten zien maar het geeft een soort steun aan je borsten en die zitten best wel relax ;)

Toegevoegd na 2 minuten:
tussen ''niet en ''om'' komt er ''enkel'' vergeten schrijven :)