Er is geen gezonde heteroman die niet automatisch het figuur van een aantrekkelijke vrouw opneemt.
Wat ik wel jammer vind is dat daardoor het gezicht van de vrouw minder aandacht krijgt.
De gleuf in het decolette en de gleuf tussen de billen worden onbewust met elkaar geassocieerd.
Het feminisme heeft het op dit punt in feite gewoon verloren, Vrouwen houden van mannen en andersom, gelukkig maar, anders komen er nooit nakomelingen en staat oma met haar rollator nog hamburgers te verkopen.
Wel denk ik dat een meerderheid van mannen wat het decollete betreft meer let op de KWALITEIT dan op de kwantiteit, zodat tenger gebouwde vrouwen zich ook zeer kunnen verheugen in de aandacht van mannen.
Zoals wellicht bekend zegt de omvang van de buste niets over het vermogen om kinderen de beste start te geven,
Minder zwaar "bestukte"vrouwen geven vaak zelfs meer voeding dan maatje d en hoger.......
Heb ik het nog niet eens gehad over rugklachten bij vrouwen die topzwaar zijn en ook nog eens op hoge hakken lopen.
Lieve dames, werkelijk aantrekkelijkheid straal je uit door je persoonlijkheid, een beetje man kijkt wel door uiterlijk vertoon heen.
Mannen die dat niet kunnen zijn daar na een paar nachten al wel achter en anderen leren het nooit.
Dit is volgens mij dan ook niet het type man waar je als vrouw op moet zitten te wachten....