alternatief voor xl condooms van durex?

ik gebruik van durex die xl condooms maar die zitten veel te strak en daardoor heb ik er ook nog maar weinig gevoel in. Voor mij hoeft de seks zo al niet meer.

Ik wil niet dat mijn vrouw aan de pil moet dat om 2 goede redenen.
En een spiraal is ook geen optie.

Ik ben niet te beroerd voor condooms maar kan geen goede maat vinden. heeft iedereen dan zo een kleine sjakie of doen condooms echt een soort pijn. zoals een elastiek het bloed afkneld.

Graag zou ik dus een alternatief willen.
We willen alleen een voorbehoedmiddel geen afbreking van de cellen. Dat is voor ons al leven.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Ik heb precies hetzelfde probleem, het knelt als een gek bij de basis.Ik heb alternatieven :
http://www.discreet-condooms.nl/webshop/XXL-Condooms/

Bij deze kan je de omtrek van je penis doorgeven zodat je altijd een goede maat hebt :
http://www.veiligglijden.nl/condooms-per-type/grotere-condooms

Ik bestel ze zelf op de 2e link.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geluksvogels!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahahaha
valt tegen hoor
;-)

Andere antwoorden (1)

Je kunt ook informeren bij de Condomerie:
http://www.condomerie.nl/condooms/winkel.php
(Winkel op de Wallen in Amsterdam, maar ook een webshop met een duidelijk maatsysteem en de mogelijkheid om proefpakketten te bestellen, bijvoorbeeld een pakket met wat grotere maten, of een pakket met condooms in alle maten om zo te testen welke het prettigste zit.)