hoe lang is een zaadcel actief in de voorhuid? na een lozing

als je als man smorgens bent gekomen en je gaat s middags weer
kunnen er bij de man nog zaadcellen actief zijn ?
in de voorhuid

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
7.3K
Ritsuka
11 jaar geleden
ik mag toch hopen dat je de penis in die tussentijd wel even hebt schoongemaakt.
of is het bij jou klaarkomen en gelijk weer in de broek?
zal lekker plakkerig zijn dan :P
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zaadcellen IN de voorhuid??? De voorhuid kan geheel over de rand van de eikel heen naar achteren geschoven worden. Van belang om de eikel regelmatig bloot te leggen en te zorgen dat de huidplooi gereinigd wordt, anders kan een infectie ontstaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
uiteraard was je het wel maar er kan altijd iets achter blijven
om het zo safe mogelijk te doen was mijn vraag eigenlijk bedoeld

Antwoorden (2)

'Als sperma niet in de vagina terecht komt, dan heeft het een levensduur van ongeveer 5 minuten.'

'Spermacellen die direct tijdens de geslachtsgemeenschap worden ingebracht leven meestal 24 tot 48 uur in de baarmoeder.'

Dus 's middags zijn eventuele achtergebleven spermacellen op je penis of voorhuid niet meer levend of 'actief'
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En niet alleen om zwangerschap te voorkomen, maar ook om ziektes te voorkomen een condoom erom :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat absoluut
Sperma blijft zo'n twee á drie dagen in leven na de zaadlozing.

Om er zeker van te zijn zou ik dus van drie dagen uitgaan en dan nog is goed wassen

Toegevoegd na 1 minuut:
De zaadcellen zijn dan dus nog steeds actief na een ochtendtje.. :)

Toegevoegd na 1 minuut:
De zaadcellen zijn dan dus nog steeds actief na een ochtendje.. :)