Kan sperma een voedselallergie opwekken?

Ik weet dat het doorslikken van sperma over het algemeen geen kwaad kan. Er vanuit gaande dat de donor 'gezond' is en de ontvangende partij geen sperma-allergie heeft is het zelfs in meer of mindere mate gezond. Maar ik weet ook dat voedsel en dranken de smaak van sperma kunnen veranderen. Nu heeft mijn vriendin een aantal voedselallergieën, zoals een allergie voor uien en prei en ik vroeg me af of mijn sperma haar een allergieaanval kan bezorgen indien ik die dag bijvoorbeeld uien of prei gegeten heb. Heeft iemand hier een helder antwoord op?

Bij voorbaat dank!

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat ligt er aan hoe ernstig jouw vriendin last heeft van haar voedselallergieën. Er is een geval bekend van iemand die na toediening van bloed een anafylactische shock kreeg omdat de bloeddonor pinda's had gegeten. Dat is wel enorm uitzonderlijk, maar het kan dus wel. Maar als ze zich daar zorgen om maakt, hoeft ze het toch niet in te slikken of kunnen jullie toch een condoom gebruiken?

Ik vind sperma lekker,maar of dit met mijn geaardheid te maken heeft?Het is nl.voor mij als man zijnde het sperma van een vriend,en overigens wel een vaste vriend.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100