Als ik intieme dromen heb komt mijn vriend nooit erin voor. Is dat normaal?

De relatie is goed maar is het wel normaal dat ik altijd een ander zoen of sex heb met een ander in mijn droom dan met mijn vriend zelf??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
8.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zie het gewoon als geoorloofd vreemdgaan.
Ritsuka
11 jaar geleden
tuurlijk, dat is het leuke aan dromen en fantaseren. ik weet zeker dat je vriend dit ook wel eens heeft
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tuurlijk zal hij dat ook hebben, verbaasd me ook niks.
Maar verschijnt per se hij niet.
Het zijn ook niet speciaal knappe mannen, gewoon bekenden, vrienden en collega's waar ik verder ook niet anders tegen aankijk/ iets voor voel of verliefd op ben
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ach...
http://www.youtube.com/watch?v=jnpuPn7V41A
esth0r
11 jaar geleden
ik hoop het maar! ;)

Antwoorden (7)

volkomen normaal, gebeurd bij heel veel stelletjes, zolang jij nog steeds aangetrokken bent tot je vriend hoef jij je er geen zorgen over te maken.

als je de drang hebt hem dit te vertellen kun je dit doen, maar denk dan wel aan de gevolgen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is juist normaal met dat soort dingen dat er 'afwisseling' is, als het steeds hetzelfde is, is het gewoon saai.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volledig normaal. Een mens droomt altijd over iets dat hij niet heeft. Wat niet wil zeggen dat we ontevreden zijn. Iedereen kijkt naar andere mannen of vrouwen. Behalve misschien in de begin periode van verliefd zijn. Het geldt dus ook voor dromen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
seks heeft in uw dromen een heel andere betekenis dan in het werkelijke leven. bijvoorbeeld seks met een beroemdheid kan betekenen dat u op zoek bent naar meer erkenning of eigenwaarde. en bijv seks met iemand van uw eigen geslacht kan duiden op dat u zichzelf meer moet accepteren. niet dat u gay bent ofzo. maar waar het op neer komt, als u in uw dromen met een ander seks heeft betekent dat niet dat u vreemd gaat ofzo. het heeft bijna altijd een heel andere betekenis

Toegevoegd na 22 seconden:
http://www.dromen-betekenis.nl/dromen-over-seks.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is juist ontzettend leuk om te ontdekken wat je onderbewuste je probeert te vertellen: Vind je de seks in de relatie niet spannend genoeg of moet je een vorige relatie verwerken of ben je eenvoudigweg op zoek naar meer genegenheid? Het uitvinden van deze "oorzaak" hoeft je helemaal niet bang te maken over de relatie met je vriend; Integendeel, het kan een heel goed opstapje vormen tot relatieverbetering. Zie ook mijn bron, hier staan nog niet eens alle type dromen. Sla je dromen eens op in een dromendagboek (meteen opschrijven als je wakker wordt) en analyseer ze eens. Vertel gerust je vriend erover, per slot van rekening vormen openheid en vertrouwen de basis van een goede relatie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dromen zijn een merkwaardig iets. Behalve dat het een verwerkingsproces is van hetgeen in onze kleine hersenen overdag is opgeslagen (waargenomen), zorgen onze hersenen ook voor vrije associatie van deze waarnemingen met dat wat reeds in onze hersenen is opgeslagen.

Als zodanig is er geen verband te leggen tussen uw dromen en de juistheid van uw keuze voor uw vriend.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat is voorkomen normaal dat doet je onderbewustzijn kan je niks aan doen lekker dromen dus