Wat is een discrete webshop om bijv. een vibrator te kopen?

Ik wil liever een iets uitgebreidere webshop, dus liever geen kruidvat.nl ofzoiets. Ik wil ook gewoon een doos zonder enig logo erop, en het liefst ook niet zo'n grote sticker van "niet bij de buren afgeven", want dan weet je het ook al. :-P
(Ook het liefst met snelle bezorging)
Ik word niet veel wijzer van google, daarom vraag ik het hier. Ik kon niet vinden dat het niet mag, dus mijn excuses als ik het toch verkeerd heb begrepen.

Toegevoegd na 24 minuten:
Ik wil ook nog kunnen zien of er latex en weekmakers in zitten of niet. :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
12K

Het beste antwoord

Willie.nl
Pabo.nl

Beiden bezorgen relatief snel. (1-2 dagen) Willie is goedkoper.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Willie bezorgd in ieder geval discreet. :) succes!

Andere antwoorden (5)

Male and female hebben een mooie verpakking. MaarWaarom ga je niet gewoon naar een winkel. Is veel leuker.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
www.wehkamp.nl veel keus, snelle levering, waarvan je zelf de afleverdatum en tijd kunt bepalen, je kunt ook je pakket op halen bij een Dhl sevice punt, er zal wel een naam van Wehkamp op de doos staan, maar mensen denken daarbij eerder aan een kledingstuk of accessoire, dus dat is ook geen probleem, je kunt bij de bestelling aangeven, of het pakje bij de buren bezorgd mag worden.

Toegevoegd na 2 minuten:
Klik eerst op mooi en gezond en dan op intimiteit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt overwegen er een latexvrij condoom omheen te doen... bijna ieder merk heeft ze wel, oa te koop bij drogist en www.condooms-bestelzesnel.nl/Condooms
Zal je een paar grote spelers geven.

Groetjes van een medewerker van de grootste homo internetsexshop
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat weet ik niet. Ik bestel niet bij de concurrenten als Mister B alles heeft wat ik spannend vind
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Ik heb ervaring met christineleduc.nl. Zij geven de pakjes niet bij de buren af.
Er staat geen afzender op de doos, en de doos is discreet. Er staat niets op waar je uit zou kunnen halen, wat er in zit.
HeerVoldemort
11 jaar geleden
En ook geen mega grote stickers met teksten over "niet bij de buren" eigenlijk helemaal gaan stickers.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zo hoort het. Ook bij ons is het blanco. Het enige dat er op staat is een retouradres (moet van UPS)
www.easytoys.nl. ik vind het een leuke en uitgebreide webshop.
De verpakking is anoniem, ik weet niet of ze ook bij de buren afgeven ik ben meestal thuis als de pakket bezorger komt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een leuke overzichtelijke webshops waar tot 22 uur kan worden besteld, en anoniem verzonden wordt is http://www.megasexshop.nl ook voor goedkope en zeker ook voor A-merk dildo’s