zijn er op mastruberen en geslachtsgemeenschap na ook andere manieren om klaar te komen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar is hij weer, het mastrubeertje!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lol Stip, ik had er in eerste instantie overheen gelezen..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mastruberen doen altijd aan boomseks.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, zo kan ik het ook: mastruberen hébben ook grotere bomen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?v=F-bsf2x-aeE
(meg ryan in when herry met sally)
Cryofiel
11 jaar geleden
Natte droom?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Masturberen is een ander woord voor zelfbevrediging. Dat is dus alleen als je het zelf doet. afgetrokken of gevingerd worden door iemand anders valt dus niet onder masturbatie
Kristal
11 jaar geleden
Hebben we het nou over grote rúber bomen eh... aftappen of zo? Waar gáát dit over :-))
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vroeger deden mannen het ook al wel eens in een kolenbak. :-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
'k zag 2 beren broodjes smeren, oh het was een wonder ! :)))

Antwoorden (10)

Sommigen kunnen het door aan klaarkomen te dénken... Maar weet niet of dat onder masturberen valt :-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
niko
11 jaar geleden
tis zelfbevrediging,valt dus onder masturberen.
Ja, in je dromen. Vandaar een 'natte droom'.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
burgos
11 jaar geleden
goed zeg,had ik niet aan gedacht.+
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En je hoeft er niks voor te doen... Gaat vanzelf.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De vraag is wel, is klaarkomen hetzelfde als een zaadlozing hebben? Klaarkomen is een orgasme, een hoogtepunt, zaadlozing een gevolg ervan (en niet eens altijd)
Het is mij ooit overkomen bij het klimmen in een lantaarnpaal. zo'n ouderwetse.
Maar dat was in de late jaren 40 van vorige eeuw, toen kon dat nog als kwajongen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En vooral als ze pas geschilderd waren.
Dan had je houvast.+1
Cryofiel
11 jaar geleden
Gleed je toen heel soepel naar beneden?
Kristal
11 jaar geleden
:-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit was nou echt even: teveel informatie!!
Sommige mensen worden opgewonden en kunnen klaarkomen door bijvoorbeeld sm of boomknuffelen (zie spuiten en slikken).

Kijk eens op de website spuiten en slikken van bnn, de afleveringen kun je daar terug kijken. Daar bespreken ze veel onderwerpen op het gebied van seks en dus ook andere soorten zonder geslachtsgemeenschap.
Je kan wel pas na 10 uur die filmpjes zien.. nieuwe regel van de overheid.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
das ook flauw.... wat nou als je nu eh.. "nodig moet" ...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha nouja er zijn natuurlijk genoeg andere websites als je echt 'nodig moet' haha.
Spuiten en slikken is niet echt porno! Al kan je er natuurlijk ook opgewonden van worden!
Ja. Beffen, pijpen, ergens tegenaan rijden (hoewel je dat laatste ook onder masturbatie zou kunnen rekenen), maar sommige mensen kunnen ook klaarkomen door bepaalde meditatietechnieken. Er zijn ook mensen die klaarkomen door bepaalde sporten, zoals yoga of paardrijden. Niet dat dit vaak voorkomt, maar het gebeurt wel. Er bestaat zelfs zoiets als een spontaan orgasme, wat een bijwerking kan zijn van bepaalde medicatie, maar ook kan voorkomen door een neurologische afwijking. Mannen ejaculeren soms spontaan in hun slaap, maar er wordt wel eens gezegd dat een orgasme en ejaculatie niet per se hetzelfde hoeven te zijn. Ook in je dromen kun je soms een orgasme hebben, denk aan - al dan niet lucide - seksdromen: dat kan zowel voor mannen als vrouwen. En vooral jonge mannen die een tijdje 'droog staan' kunnen soms een veel te vroege zaadlozing hebben als ze alleen al flink opgewonden worden, dus voordat er ook maar sprake is van direct stimulatie van de penis. Tenslotte kan een orgasme ook opgewekt worden door met elektroden direct het brein te prikkelen, en kan soms ook stimulatie van andere lichaamsdelen het orgasme-gevoel te weeg brengen. Dit laatste is o.a. bekend van mensen met een dwarslaesie, die geen gevoel meer hebben in hun geslachtsorganen: andere delen van de huid worden dan soms veel gevoeliger, waardoor ook streling van bepaalde plaatsen zónder dat de geslachtsorganen aangeraakt worden, een orgasme kunnen geven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kristal
11 jaar geleden
Wonderbaarlijk, dat lichaam van ons...
+1
Droogn**ken, dus tegen mekaar aanschuren met je kleding nog aan. Voor heren lijkt mij dit overigens eenvoudiger te bewerkstelligen als voor dames.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sommige mensen schijnen klaar te kunnen komen door bepaalde plekken van het lichaam te laten strelen (oor, hals etc).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
pornofilm kijken. Ik weet van iemand de "gewoon" masseert bij een sauna dat mannen op de tafel, als ze heeel ergens anders worden gemasseerd, toch klaarkomen. Ze schamen zich dan rot.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan je porno film kijken even toelichten? Ik kijk ze ook weleens, maar kom er nooit spontaan klaar van (masturberen werd al uitgesloten in de vraag). En is het een specifieke plek waar je moet masseren, of kan het op alle plekken zijn?
In een atracctie kan ook. Zoek maar wens op youtube.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet je er in verdiepen en het kost veel oefening: Tantra sex.
Dit gaat even verder dan het prestatiegerichte n**ken!