Hoe kan het bij een vrouw soms pijn doen als je haar penetreert?

Terwijl normalerwijze het lekker is met haar.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, daar is toch iets aan de hand.

Dit heeft ook te maken met jouw vraag hier:
http://www.goeievraag.nl/vraag/man-vriendin-maanden-relatie-3x.73075?p=1

Het waarom op dit soort vragen zul je echt alleen van jouw vriendin kunnen krijgen.
Praat er over! Vraag haar een eerlijk en duidelijk antwoord op waarom ze blijkbaar de seks met jou niet (meer) zo fijn vind.
Misschien is de liefde over. En durft ze dat eigenlijk nog niet toe te geven.
Misschien is de druk te groot. Misschien heeft zij te veel stress over andere dingen. Misschien mist er iets in de basis van jullie relatie.

Wees wel voorbereid op antwoorden die jouw misschien niet zo goed zullen bevallen. Zeg haar dat ook, dat zij echt heel eerlijk moet zijn en niet bang moet zijn om jou te kwetsen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Misschien is ze niet nat genoeg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja het kan (erg!) pijn doen, vooral als ze gespannen is. Dat kan zijn omdat ze niet (genoeg) opgewonden is, of omdat ze zich druk maakt over of ze het wel goed doet of of ze er wel goed uitziet of nog heel veel andere dingen.
Het standaardadvies is dan meestal: richt je samen eerst een tijd op seks zonder penetratie, zodat de druk eraf is.
Of dat voor jullie ook het beste is, weet ik niet.
Praat je er met haar over?
Jullie zouden ook glijmiddel kunnen proberen (maakt penetratie iets makkelijker mits ze niet verkrampt is), of naar een seksuoloog kunnen gaan voor advies toegesneden op jullie situatie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan heeft ze op dat moment nog niet zo echt veel zin. En heb je even wat meer voorwerk nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan ook komen doordat zij onbewust haar bekkenbodemspieren aanspant, er zijn oefeningen voor die dat kunnen verhelpen.
Maar voor de oefeningen en duidelijkheid moet je bij de huisarts zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gespannen of metaal of fysiek.
Onbewust verzet of desinteresse.
Fysiek kan het ook zo zijn dat iemand minder snel nat kan worden omdat ze in de overgang is.
Daar zijn hele goed hulpmiddelen voor
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien net iets te enthousiast bezig geweest , in een lastige houding waardoor het pijnlijk kan worden !