Frequentie

Gemiddeld genomen vrijen de meeste koppels 1 tot 2 keer per week, maar de frequentie neemt snel af naarmate de leeftijd stijgt. Zo vrijen koppels die reeds tien jaar samen zijn en twee kinderen hebben gemiddeld nog maar 1 tot 2 keer per maand

http://nl.wikipedia.org/wiki/Geslachtsgemeenschap#Frequentie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou... er zijn vast mensen die het 1 of 2 of 3x per dag doen, maar over het algemeen reken je toch per week of maand.
Het is in elk geval geen standaard gemiddelde als je het meerdere keren per dag doet. Het is eerder 1 of 2 x per week dat de gemiddelde nederlander seks heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je beter kunt spreken van hoeveel keer in de week. Overdag hebben veel mensen nog andere bezigheden dan het bedrijven van de liefde, zoals werken, studeren en het huishouden en dan komt het er niet altijd van. Maar zo'n 4 tot 5 keer per week lijkt mij een aardig gemiddelde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gemiddeld kan je beter spreken van week,
ik denk gemiddeld zon 2a3 keer per week.
Vaak ik in het eerste begin van de relatie is het iets meer, misschien dan wel elke dag een keer
13 jaar geleden
Het gemiddelde van mij en mijn vriend is ongeveer 4x per dag.. :-P

Ps, we zijn dan ook pas een half jaar bij elkaar..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rebecca
13 jaar geleden
Word je daar niet vreselijk moe van :P steeds dat aan en uitkleden etc ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet aan en uitkleden he.
jc54
13 jaar geleden
Is het vriend, of vrienden???
Gebruikt hij dan viagra?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik vind elke dag 4x er veel hoor. Hij moet wel tijd hebben om te herstellen he. Er komt dan vast geeen druppel meer uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hmm hebben we het hier over een gevalletje onzeker?
Is het gemiddelde zeker 3 van de 4 keer slechts een paar minuten sex, zodat de vrouw helemaal niet aan haar trekken komt.
Stel je voor dat het alle vier de keren minimaal 30 tot 45 min duurt. Vraag me nu af hoe het met jullie sociaal leven en werk leven staat. Of nog studenten of nog erger middelbare klassers?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zijn jullie ook collega's ?
anders is het 2x voor je naar je werk gaat een 2x na het avond eten. pffff
dat zou ik niet meer trekken....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
doe dan maar iedere keer een boon in een pot. Na een jaar haal je er iedere keer een boon weer uit. De pot raakt waarschijnlijk nooit leeg ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom al die minnen....??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je geen hobbies dan ?? Of een leven ? Of doen jullie alleen vluggertjes ?? Als ik echt goeie sex heb gehad, kan ik er weer dagen op teren joh. Het moet wel lekker blijven natuurlijk.
Het verschil per persoon en het staduim van je relatie. En wat voor relatie.
Ik denk dat ik op gemiddeld 4x per week zit nu maar in het begin was het dagelijks en soms een paar keer per dag.
Een relatie is meer dan sex en daar kom je later wel achter.
En de een heeft meer behoefte/zin aan sex dan de ander.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier is gewoon heel moeilijk achter te komen.
Ooit is ergens gezegd dat 2 keer per week normaal is, en als je nu mensen vraagt naar hoe vaak ze sex hebben, zullen ze zeggen: 2 keer per week, want ze willen niet 'raar' zijn en te veel of te weinig sex hebben. Zo blijft die mythe in stand.
Ik denk dat het heel erg scheelt, of je lang bij elkaar bent, bijvoorbeeld, of je al wat ouder bent, dat soort dingen.
Je kan je afvragen of het belangrijk is om te weten hoe vaak andere mensen sex hebben?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op een dag niet. Heb een weekendrelatie en gemiddeld 2 keer per weekend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zal zo'n 1/7 tot 2/7e keer per dag zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Seks in etappes? Het is de Tour de France niet ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoeveel keer seks hebben mensen gemiddeld op een dag?
######################################
Ik zie geen andere mogelijkheid,de vraag anders correct te beantwoorden. Je kan natuurlijk wel de tegenwerping maken, Joh je moet vragen hoe vaak per week,maar dan laat je de vraagsteller niet in zijn waarde! Vandaar mijn enigszins curieuze antwoord.
het enige goede antwoord op deze vraag is;

Zo vaak als jij en je partner willen. Wil 1 van de twee niet dan gebeurt het niet.
En dit antwoord is bij alle stellen de regel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gemiddeld op een DAG ?????!!!! :shock:

Als mensen echt honderd procent eerlijk tegen elkaar zouden zijn (en dat zijn vrouwen onderling iets vaker dan mannen, maar ook niet 100 %) zou je al verrassende cijfers krijgen als je naar de frequentie per week of per jaar zou vragen. En die zakt naarmate mensen langer een relatie en een drukker leven overdag hebben. Misschien zou je zelfs 'per jaar' moeten vragen.

Overigens zit er lang niet altijd regelmaat in, en zijn er periodes dat je veel tijd en zin hebt, en periodes dat het er gewoon helemaal niet van komt. Er hoeft niks mis te zijn met je relatie als je ineens drie maanden geen sex hebt gehad (zolang de rest van de communicatie en intimiteit maar in orde is), en je hoeft ook geen uitstekende relatie te hebben als je nog elke avond onder de lakens kruipt. Sterker nog, dan wordt het eerder een verplicht nummer in plaats van spontaan en gericht genieten van elkaar. Het is de kwaliteit die telt, en beslist niet de kwantiteit.

Maar álle mensen, álle leeftijden, gemidddeld op een dág ? Dan kom je op een getal met eerst minimaal een of twee nullen achter de komma.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nhou ben pas 5 maanden samen met mijn vriend.
en zie hemalleen in de weekend.

meestal neuken we 3/4x op een dag. Natuurlijk niet altijd. er zijn ook dagen zonder!