bloeden tijdens seks help?

voor de 2de keer ben ik tijdens de seks hevig gaan bloeden wat me nog nooit is overkomen bij mijn vorige bedpartner, kan het misschien komen omdat het al een paarjaar geleden is dat ik voor het laatst seks heb gehad? het doet voor de rest geen pijn alleen toen die erin ging en ook met zijn vinge,r het enigste is dat het heel erg bloed. kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.6K

Antwoorden (5)

Ga een naar de huisarts en laat je door verwijzen naar de gynaecoloog, het is namelijk niet normaal dat je heel erg bloed.
Ik denk dat je een poliep-je hebt wat is gaan bloeden of anders een ander soort uitsteekseltje wat gescheurd is.
Dat is helemaal niet ernstig, maar moet wel even naar gekeken worden. brengt gewoon teveel ongemak met zich mee.
Je was wel nat en ontspannen genoeg toch, voor dat je gepenetreerd werd?
Anders gewoon extra glijmiddel gebruiken. is helemaal geen schande. zolang het maar fijn voor jou is. het mag namelijk geen pijn doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een bloeding na seksueel contact heet een contactbloeding. Een terugkerende contactbloeding kan wijzen op gewijzigde baarmoederhalscellen die mogelijk maligne kunnen worden.
Maak een afspraak morgen met de gynaecoloog.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verstandig is om even langs de huisarts te gaan. Hoeft echt niks ernstigs te zijn maar hij kan wel de juiste diagnose stellen en een oplossing bieden. Is je partner groot geschapen? Het kan namelijk zijn dat hij met zijn penis een bloedvaatje raakt dat daardoor steeds open springt. Regelmatig seks blijven hebben is hier de beste oplossing voor. Mocht het dan toch niet genezen dan kan de huisarts het ook altijd nog dichtschroeien. Maar nogmaals, laat er even door de huisarts naar kijken. Succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan voor de zekerheid altijd naar je huisarts ervoor gaan.
Wat ik soms wel eens heb meegemaakt en gehoord heb van andere vrouwen.
Is dat als de partner groter geschapen is, het wat moeilijker gaat met de penetratie, het kan dan voorkomen dat je lichtelijk beschadigd wordt het lijkt dan net of je ongesteld bent, alleen dit is schoon bloed.

Ik weet dus niet of dat het geval is, maar je kan altijd voor advies bij je huisarts terecht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het ook bloedt als je partner er met zijn vinger ingaat, dan heeft hij misschien met zijn nagel iets geraakt dat is gaan bloeden. Misschien heeft hij te lange nagels? Of beweegt hij zijn vinger te ruw? En dan kan het ook nog zijn dat misschien een zenuw of spiertje anders ligt dan bij andere vrouwen, dat had mijn moeder namelijk. Als het pijn blijft doen zo wie zo naar de dokter gaan