Wat kan je als man doen als je vriendin na 8 maanden relatie nog maar 2,3x per 2 weken met je bed wilt?

Ze houdt van me dat kan ik zien maar ik ben gewoon iemand die dat ook moet voelen. Als we naar bed gaan heb ik passie nodig, de passie die er in her begin zeer zeker was.

Toegevoegd na 6 minuten:
Praten helpt ook al niet. Telkens zegt ze niet te weten waar de desinteresse vandaan komt... Na de vakantie moeten we beiden naar school, waar ik van 6 tot 9 (lees 6.00 tot 21.00) weg kan zijn. Zij hoopt door het minder zien van elkaar haar libido zal stijgen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.6K

Antwoorden (11)

Ha, die mrN;

Dan kun je je alleen maar afvragen of de basis van jullie relatie wel breed en sterk genoeg is als jij als gevolg van een (misschien wel tijdelijke) afname van jullie seksuele activiteit al aan het twijfelen slaat. Hoe denk je dat dat gaat als je ooit jaren samen bent? Praten is wel belangrijk, maar zoals als Harrie Jekkers al zei: "Van ouwehoeren word je niet geil".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze houdt van jou.

Maar hou jij wel van haar?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"maar ik ben gewoon iemand die dat ook moet voelen" als je dat zo zegt tegen je vriendin kan ik me voorstellen dat ze om die reden niet vaker wil. Probeer je in te leven in de ander en lees eens wat over vrouwen.
13 jaar geleden
Ik krijg een beetje de indruk dat jij het succes van een relatie en de hoeveelheid sex hand in hand laten gaan.

Je kan toch ook een goede relatie hebben zonder dat je constant met elkaar in bed ligt?

Jij hebt gewoon een hogere sexdrive dan zij heeft en aandringen werkt alleen maar averechts meneer! Een vrouw is nou eenmaal niet iemand die binnen 10 seconden opgewonden kan worden.

Leer haar eens te waarderen ZONDER dat je elke keer wil dat het op sex uit loopt, maakt de relatie een stuk gezelliger zonder dat jij deze druk erop legt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Soms heb je meer seks en soms iets minder, leg je erbij neer, maak er geen issue van.
Pas als je zeer lange tijd (maanden, jaren) nauwelijks tot geen seks hebt,m zou ik me achter de oren gaan krabben.
2,3x is behoorlijk gemiddeld, dus ik denk niet dat hier een probleem is, tenzij jij dat er zelf van maakt. En dat laatste lijkt me zonde.
Misschien is het verstandiger om jouw eigen normen te herzien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer eens 1 tot 2 weken totaal geen toespelingen op sex te maken. Knuffel haar af en toe, praat met haar (over andere dingen dan sex), ga een stukje wandelen met elkaar. Kook voor haar. Kortom, vergeet het sex stukje even, dan is voor haar de druk weg waarvan ik aanneem dat ze die voelt en wie weet doet dat wel wonderen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een relatie speelt zich grotendeels buiten het bed af..

Heel dikwijls zijn vrouwen die wat 'moeite' hebben met seks..in hun jeugd, op wat voor manier ook, misbruikt geweest.

En ook heel vaak hebben deze vrouwen er na jaren nòg grote moeite mee erover te praten

Probeer eens wat begrip te voelen voor haar te hebben en wees lief en geduldig voor haar.

Ik geloof best dat jullie veel van elkaar houden, maar meet die liefde a.u.b. niet af aan de keren dat zij 'het' kan doen.

Vang haar maar een beetje op en probeer met haar te praten over vroeger..misschien kun je door haar 'muurtje' heen geraken.

Ik wens je heel veel succes en heel veel geduldige liefde toe.

Gr. Ton
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn partner en ik zeiden vandaag nog tegen elkaar, dat we eigenlijk in alles geslaagd zijn in ons leven. Bijna 50 jaar samen, maar dat we zeker niet kunnen zeggen dat ons seksleven een voorbeeld kan zijn. We hebben daar beiden overigens geen problemen mee, we zijn ook niet goed in waterskiën , en waarschijnlijk een hele lange lijst van andere zaken. Wij hebben slechts matige behoefte aan seks, en zouden ook nooit porno-artiesten kunnen zijn geworden. Ik kan en wil het niet uitleggen, mar begrijp dat niet alle mensen hetzelfde te zijn en dat seks al helemaal niets met liefde te maken heeft, in tegendeel zelfs. Dat sprookje is ook een overblijfsel van de moraliserende kerk. Het heeft wel alles te maken met lust, maar lust wordt vooral gevoed door het uiterlijk of wel de buitenkant
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals je schrijft is de verstandhouding tussen jullie verders prima , en ik zou zeggen probeer dat zo te houden ! Ik denk dat je wat gas moet terugnemen op het gebied van de passie ! Je hebt zelfs al uitgerekend tot achter de komma hoevaak je aan je passie toekomt . Ik denk dat je hier weinig anders aan doen kunt , dan te hopen dat voor jou na de vakantie dan toch die passietijd aanbreekt ! succes Gr.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb ook zo'n vriendin gehad, heb al spijt dat ik het uit gemaakt heb. Dus alvast niet uitmaken. Ik zou zeggen wacht nog eens af, en als je echt geen raad meer weet, vertel het haar op een persoonlijke manier, dat is nog het beste vannal. Vertel wat jij wilt en uw standpunten en wie weet vind zij dit ook maar wilt het niet zelf persoonlijk zeggen, als je begrijpt wat ik bedoel tenminste ;-b
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sommige vrouwen hebben dat nou eenmaal, als je echt van haar houdt zal je ermee moeten leven... mag ik vragen hoe vaak jullie elkaar zien? ik zie mijn vriendin bv ook maar 1 of 2 keer in de week, maar de passie wordt er niet minder door