Wat kan je als man doen als je vriendin na 8 maanden relatie nog maar 2,3x per 2 weken met je bed wilt?

Ze houdt van me dat kan ik zien maar ik ben gewoon iemand die dat ook moet voelen. Als we naar bed gaan heb ik passie nodig, de passie die er in her begin zeer zeker was.

Toegevoegd na 6 minuten:
Praten helpt ook al niet. Telkens zegt ze niet te weten waar de desinteresse vandaan komt... Na de vakantie moeten we beiden naar school, waar ik van 6 tot 9 (lees 6.00 tot 21.00) weg kan zijn. Zij hoopt door het minder zien van elkaar haar libido zal stijgen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Ha, die mrN; Dan kun je je alleen maar afvragen of de basis van jullie relatie wel breed en sterk genoeg is als jij als gevolg van een (misschien wel tijdelijke) afname van jullie seksuele activiteit al aan het twijfelen slaat. Hoe denk je dat dat gaat als je ooit jaren samen bent? Praten is wel belangrijk, maar zoals als Harrie Jekkers al zei: "Van ouwehoeren word je niet geil".

Ik krijg een beetje de indruk dat jij het succes van een relatie en de hoeveelheid sex hand in hand laten gaan. Je kan toch ook een goede relatie hebben zonder dat je constant met elkaar in bed ligt? Jij hebt gewoon een hogere sexdrive dan zij heeft en aandringen werkt alleen maar averechts meneer! Een vrouw is nou eenmaal niet iemand die binnen 10 seconden opgewonden kan worden. Leer haar eens te waarderen ZONDER dat je elke keer wil dat het op sex uit loopt, maakt de relatie een stuk gezelliger zonder dat jij deze druk erop legt.

Sommige vrouwen hebben dat nou eenmaal, als je echt van haar houdt zal je ermee moeten leven... mag ik vragen hoe vaak jullie elkaar zien? ik zie mijn vriendin bv ook maar 1 of 2 keer in de week, maar de passie wordt er niet minder door

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100