darmspoeling of niet?

Ik wil graag voor de eerste keer anale seks proberen met mijn vriend, maar ik heb schrik voor een smeerboel. Ik lees op de ene site dat je best een darmspoeling doet, op de andere dat dat niet nodig is, en op weer een andere dat het zelfs beter is als je dat niet doet. Ik ben dus een beetje in de war. Wat kan ik het best doen, en waar haal ik de juiste benodigdheden dan?
Bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (4)

Als je elkaar lief en leuk vindt neem je een beetje "troep" voor lief van je lief.
Niet doen dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
waarom niet bessy?
spoelen is toch wel zo fris?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jazeker, maar elke keer spoelen voordat je anale seks hebt, lijkt mij vrij omslachtig, en is dat wel goed voor je?
Heb je er trouwens nog wel zin in als je van te voren alle poep eruit ziet komen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fris of niet is niet de vraag.
De vraag is waarom en zo ja hoe.
Het is bovendien een kwestie van persoonlijke smaak. Voor sommigen zal ook orale seks (in al haar verschijningsvormen en mogelijkheden, zoals plasseks) niet fris worden gevonden.
Kijk natuurlik niet doen als je nog nie naar de wc bengeweest! Ik was ook altijd bang voor een smeerboel maar valr best mee en voor die ene keer dat je dat doet ach maakt het uit, moe je indd maar een beetje voor lief nemen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Gast55373;

Zoals hierboven al beschreven; timing speelt een grote rol. Mocht je toch een darmspoeling willen nemen voor de zekerheid, hou er dan rekening dat darmen er soms door van slag kunnen raken. Spoelingen kun je volgens mij bij drogist en apotheek krijgen en anders vast ook wel online.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat mijn Dominante soms graag anaal speelt, spoel ik meestal voor een sessie (BDSM)
Dit is heel gemakkelijk met een grotere injectie spuit (zonder naald!!) die je zo voor een euro of zo bij de apotheek kunt halen ( nee je hoeft NIET uit te leggen waar voor je hem nodig hebt)
Ik vul deze met louw warm water .
Dan ga je even op je hurken in de douche (bijvoorbeeld) zitten en spuit je het in, eventueel nog 1 a 2 x herhalen.

Dan even wachten tot je echt aandrang krijgt en dan spuit je het er zelf weer uit in de toilet.

eventueel kun je dit nogmaals herhalen.

Niet met al te veel kracht naar binnen spuiten!

Ik doe dit al jaren regelmatig en heb er nog nooit nadelen van ondervonden.

veel plezier!!