Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn vriend heeft een dikke penis , en als ik met hem vrij dan doet het ontzettend pijn ? is dit normaal en wat kan ik hier aan doen ?

de pijn voel ik van buiten en binnen en zelfs plassen doet dan een aantal dagen pijn en branderig!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
32.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer eens meer te ontspannen als jullie vrijen, het lijkt mij dat jij er als een berg tegenop ziet, en als je van te voren al denkt aan de pijn, spannen je spieren aan en verkramp je en dan voel je pijn.. Dus ontspannen..

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

het formaat kan pijn doen. Ligt natuurlijk ook aan jouw opening om het maar even zo te zeggen... Jullie kunnen het voorleggen aan de huisarts. Misschien kan hij adviseren. Ook kan het zijn dat jij zelf iets hebt waardoor jij je niet volledig kunt ontspannen. Probeer dat ook eens. Langer voorspel ofzo. Doordat je al een paar keer zo een 'slechte'ervaring hebt is het logisch dat je bang bent bij penetratie. dus ga je vanzelf knijpen zeg maar... Hij denkt t lukt niet dus gaat harder duwen. En uiteindelijk beschadigd hij jou waardoor je pijn krijgt. Ook kan iets van glijmiddel helpen. Het kan met heel veel dingen te maken hebben dus.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

ga allereest eens met je klacht langs de huisarts, die zal er echt niet van opkijken.
verder zou je last kunnen hebben van wat scheurtjes/kloofjes, dat kan extreem pijnlijk zijn.
ik zou alles even de kans geven te genezen, dus een paar weken geen penetratie.
was je vagina alleen met water, niet met zeep!
en als je dan weer penetratie probeert, dan rustig aan, met respect voor jouw grenzen.
verder is glijmiddel ook heel handig, die van ky is prettig in gebruik.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Zijn jullie wel voeldoende (nat/glad) anders niet te snel penetreren of eens glijmiddel proberen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De penis van je vriend zou in principe enorm dik moeten zijn voordat je er pijn van krijgt, dus mogelijk heb je last van vaginisme, of een droge vagina. Bij vaginisme ontstaat er een soort kramp in de vagina uit angst voor pijn of uit angst voor penetratie. De penis van je vriend zal ongetwijfeld dik zijn, dat trek ik niet in twijfel, maar in principe kan een vagina qua dikte veel verdragen. (Er moet later immers ook een kind doorheen kunnen, wat overigens ook pijnlijk is.) Om er achter te komen wat de oorzaak is, is je huisarts inderdaad de aangewezen persoon om het mee te bepreken. En tot die tijd even geen penetratie, is beter om dan op andere manieren te vrijen totdat je weet wat de oorzaak nou eigenlijk is.

Toegevoegd na 2 minuten:
PS. Branderigheid bij plassen na vrijen komt vaker voor, ook bij vrouwen met een man met een gewoon formaat penis. Tip: ga na het vrijen altijd meteen plassen en drink een glas water. Bacteriën die de urinebuis irriteren worden dan snel weggespoeld, de goede kant op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er staat niks over dikte in die link.
Naast voornoemde adviezen is het van belang na te gaan of de dikte, respectievelijk jouw ruimte "abnormaal "groot of klein is/zijn. Je huisarts kan dat beoordelen. Spreek er gerust over met hem/haar. Je bent de eerste en de laatste niet met deze vraag. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding