gaat je penis krom staan van het teveel trekken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
15.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij niet :)
(Of misschien trek ik niet teveel :P )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, en je krijgt er ook rugklachten van, en je wordt gek... wachten ze in de middeleeuwen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja niet dat die van mij dusdanig een 90 graden bocht maakt, maar een maat en ik hadden een discussie en ik geloof dat ik hem toch gewonnen heb.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, natuurlijk niet , anders had elke man een boothaak ;-)
Ritsuka
12 jaar geleden
afwisselen met de hand :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, en je word ook onvruchtbaar en doof.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pas maar op dat er geen knoop in komt, want die krijg je er nooooit meer uit!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Krom nee, maar ik heb wel 1 keer gehad dat hij afbrak, maar de dokter heeft hem er toen weer opgeschroeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee geschroefd met schroefdraad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjullie wel voor de antwoorden. Vroeg het mezelf ook al af ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Langer en dunner

Het beste antwoord

Nee.
Dat de penis niet helemaal recht naar voren wijst komt doordat je penis vaak in een bepaalde positie hangt, links- of rechtsdragend dus.
Echt krom als een banaan is gewoon aangeboren. Niks om je druk over te maken trouwens, het zal het seksueel genot van een vrouw hooguit ten goede komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nee.
De lengte, dikte en ook de vorm van je penis wordt al tijdens de zwangerschap bepaalt.

Sommigen die zich dagelijks aftrekken hebben een (bijna) rechte penis, en sommigen die nooit trekken hebben een kromme of scheve.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee is erfelijk bepaald want bij sommige zou die nu al een hoek hebben gemaakt geloof ik hahaha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Let op: een penis kan wél degelijk krom groeien of gaan staan ten gevolge van kleine onderhuidse bloedingen en beschadigingen die voor littekenweefsel zorgen waardoor de penis (vaak op latere leeftijd) nog krom(mer) kan gaan staan. Dit heet de ziekte van Peyronie. Dit is echter wel redelijk zeldzaam.

Een normale kromme penis wordt ook veroorzaakt door verhardingen in de vliezen van de zwellichamen in de penis, maar deze zijn inderdaad erfelijk bepaald / aangeboren.
Er gaan echter ook theorien op dat erecties in de pubertijd in een strakke broek of op andere wijze 'geblokkeerd' worden, voor kleine onderhuidse wondjes zorgen die weer voor littekenweefsle en dus een verharding van het zwellichaamvlies vormen en dus de penis krom laten groeien.

Maar op antwoordt te geven op je vraag: nee, masturbatie kan geen kromme penis veroorzaken, tenzij je heel rare fratsen uithaald.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ha, die Ferdieg;

Het zou normaalgesproken niet moeten kunnen, maar als je eraan twijfelt kun je het om en om met je andere hand proberenen.

Toegevoegd na 42 seconden:
-en, dus....