Ben je ook ontmaagd als je in je anus wordt genomen?

En dan heb ik het vooral over jongens. Normaal gesproken ben je ontmaagd als je penis in een vagina is geweest of je in je vagina is een penis geweest. Maar stel, je bent homo en komt daar ook vroeg achter. Dus geen vriendinnetje ooit gehad. Maar je wordt wel genomen in je kont... ben je dan ontmaagd?

11 jaar geleden
27.6K

Het beste antwoord

Ontmaagd worden heeft een dubbele betekenis. De eerste is een traditionele betekenis en houdt in dat het maagdvlies van de vrouw (dat zich in de vagina bevindt) zogezegd 'wordt doorbroken.

De andere betekenis is een sociaal/maatschappelijke, namelijk dat iemand voor de eerste keer geslachtsgemeenschap heeft.

Inderdaad is het dus zo dat in die laatste context, een man die voor het eerst gepenetreerd wordt, ontmaagd word.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat mij betreft het beste antwoord zo ver +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
mee eens gabi +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mooie uitleg.

Andere antwoorden (6)

Nouw in principe ben je pas ontmaagd als je seks hebt ,dus ja,bij een vrouw is dit als hun vliesje gebroken is.(Dit gebeurt bij de eerste keer).Dus je kan er van uit gaan dat je ontmaagd bent als je in de kont bent genomen,want dit is eigenlijk seks.

Toegevoegd na 6 minuten:
er is blijkbaar geen vliesje ok...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er bestaat geen 'vliesje'.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het breken van een vliesje is een fabeltje. Vrouwen hebben geen ' vliesje'
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Teveel porno verhalen gelezen/ gehoord??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is snap de verwarring. Er zit een 'ringetje' dat maagdenvlies word genoemd.
Je kan het begrip "ontmaagd" op verschillende manieren zien. Zoals jij het ziet is het denk ik voor de eerste keer seks, en ik denk dat het er dan wel bij hoort ja, vind je niet?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als die persoon dat als ontmaagding ondervind wel.. Ja.
Ontmaagding is eigenlijk geen wetenschappelijke term,
Het is het binnendringen van een vreemd object.
Dus de eerste keer dat je een tampon of een zetpil gebruikt is ook al ontmaagding.
Het is dus afhankelijk van de perceptie van de persoon. Dus wat vind jij?? Wat is jouw perceptie hierover.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee, je bent pas ontmaagd als het maagdenvlies is gebroken dit gebeurt bij de eerst keer naar bed gaan. Jongens zijn ontmaagd als je al eens bij een meisje naar binnen zijn geweest om het zomaar te zeggen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Toen ik pas geboren werd ging ik ook voor de eerste keer naar bed. Toen ben ik toch ook niet ontmaagd?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik hoop het niet, JustStef.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet elke vrouw heeft een maagdenvlies.
Anale seks is ook seks, dus bij de eerste keer telt dit ook als ontmaagding. En ja, dat geld ook voor homo's.

Toegevoegd na 2 dagen:
En dat van die maagdenvlies klopt niet. Niet elke vrouw heeft een maagdenvlies ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja tuurlijk ben je dan ontmaagd. Anders zou het grootste deel van alle homo's nog maagd zijn