Is het zo dat als je dik bent een kleinere piemel heb omdat de je piemel verborgen zit in het vet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
28.7K

Antwoorden (5)

Nee, natuurlijk niet. De lengte blijft hetzelfde. Alleen zijn de verhoudingen anders, waardoor het ten opzichte van de omvang van het lijf kleiner líjkt.
11 jaar geleden
nee ..dat komt omdat als je dik bent de piemel onder een zwaar afdak hangt, en je deze niet meer goed kan zien..
de verhoudingen kloppen niet meer,...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is juist dat de penis bij ernstig overgewicht minder goed zichtbaar is en kleiner lijkt. De penis is dus niet kleiner maar ligt voor een deel verborgen in het vetweefsel. Bij een erectie wordt de penis wel gewoon zichtbaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is geen algemene regel.

Er zijn slanke mannen met piepkleine penis.
Er zijn slanke mannen met een gigantisch grote penis.

Eveneens zijn er zwaarlijvige mannen met een piepkleine penis en zwaarlijvige mannen met een behoorlijk grote penis.

Bij sommigen ligt die piepkleine penis dus wel degelijk 'verscholen' in vetlagen doch dat is lang niet altijd zo.

Anyway.... Have Fun Any Way!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet bij een beetje maar bij erg dik gaat de penis inderdaad meer schuil in het vetweefsel. Echter, er kan ook een andere factor meespelen, namelijk obesitas die al in de kindertijd aanwezig was. Daardoor kan de ontwikkeling van de primaire geslachtskenmerken worden vertraagd, waardoor de genitalia kleiner blijven dan bij een gezond gewicht in de puberteit.