Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik mijn libido ondanks het gebruik van antidepressiva op een natuurlijke manier verhogen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

inname van:

mierikswortel
pepermunt
rozemarijn
kaneel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ook hier heb ik een antwoord op zie mijn antwoord op andere vraag.

Dat is er niet, ik heb ook alles geprobeerd , als het in je hersenen niet lekker zit dan zit het daar beneden ook nkiet lekker.
Je bent in ieder geval niet de enige.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee niet op een natuurlijke manier...
De ad verhoogd het serotonine niveau , in je hersenen en daardoor daalt de het dopamine niveau.., wat effect op je libido heeft.
Je moet dus dopamine verhogende middelen vragen aan de dokter
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga hardlopen!
Dit schijnt ook libidoverhogend te werken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
één van de nevenverschijnselen van antidepressiva is verminderd libido ik denk dat je gewoon een sfeertje moet creëren waarbij je je goed kunt ontspannen neem bijvoorbeeld een lekker warm bad of douche,een kaarsje een muziekje gewoon een relaxte sfeer waarbij je partner een massage kan geven,wat strelingen en vooral rustig aan en ik weet zeker dat dan alles goed zit.......het is belangrijk dat je er echt tijd voor neemt liever maar eens om de ......tijd dan vlug vlug tijd maken om je partner te behagen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding