Hoe kan ik mijn libido ondanks het gebruik van antidepressiva op een natuurlijke manier verhogen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (5)

inname van:

mierikswortel
pepermunt
rozemarijn
kaneel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ook hier heb ik een antwoord op zie mijn antwoord op andere vraag.

Dat is er niet, ik heb ook alles geprobeerd , als het in je hersenen niet lekker zit dan zit het daar beneden ook nkiet lekker.
Je bent in ieder geval niet de enige.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee niet op een natuurlijke manier...
De ad verhoogd het serotonine niveau , in je hersenen en daardoor daalt de het dopamine niveau.., wat effect op je libido heeft.
Je moet dus dopamine verhogende middelen vragen aan de dokter
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga hardlopen!
Dit schijnt ook libidoverhogend te werken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
één van de nevenverschijnselen van antidepressiva is verminderd libido ik denk dat je gewoon een sfeertje moet creëren waarbij je je goed kunt ontspannen neem bijvoorbeeld een lekker warm bad of douche,een kaarsje een muziekje gewoon een relaxte sfeer waarbij je partner een massage kan geven,wat strelingen en vooral rustig aan en ik weet zeker dat dan alles goed zit.......het is belangrijk dat je er echt tijd voor neemt liever maar eens om de ......tijd dan vlug vlug tijd maken om je partner te behagen.