Waar kan je gratis chatten ?

waar kan je online gratis met een geliefde chatten die je op een datingsite hebt ontmoet ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Steam gebruik ik zelf veel.

Antwoorden (7)

Msn en als je niet thuis bent kan je op www.ebuddy.com inloggen op je msn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
msn kan ook via: www.iloveim.com of je kunt elkaar toevoegen op facebook en dan kun je via daar chatten. Hyves kan ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Msn, Yahoo, Skype
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op Facebook zou kunnen.
Maar zelf gebruik ik dagelijks Skype, dan kan je, als je wilt, elkaar ook nog zien en spreken met een webcam. Maar als je liever alleen chat, kan dat ook.
Veel vlinders toegewenst :-)
12 jaar geleden
via gmail/gtalk (google) kun je ook chatten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Msn, Facebook, Skype, ...

Toegevoegd na 53 seconden:
Skype is ook handig want je kan videochatten, en het is geheel gratis! Met Msn kun je ook met de webcam doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook via Whatsapp of pingen