Ik heb het erotisch middel 'Spaanse Vlieg' gekocht. Heeft iemand hier al ervaring mee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
61.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nope, je hebt geen Spaanse vlieg gekocht. Je hebt één van al die zogenaamde genotsmiddeltjes gekocht die de naam Spaanse vlieg gebruiken vanwege de associatie. En wees maar blij, echte Spaanse vlieg is een vergif dat voor een erectie kan zorgen doordat de stof zó bijtend is dat het bij het uitplassen de urineleider irriteert. Dat kan leiden tot priapisme, het kan je impotent maken en het kan als je uitschiet met de dosis zelfs dodelijk zijn. Vandaar dus dat het niet meer wordt verkocht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou, lekker dan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt je de volgende keer beter éérst oriënteren voor je iets koopt...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je het risico van priapisme, langdurige erectie met blokkering van de bloeddoorstroming en beschadiging van de penis wilt lopen. Vraag medisch advies aan arts of uroloog.

Antwoorden (10)

ja het is 2 keer niks
als je daar geiler van moet worden dan weet ik het niet maar bij mij en mijn vrouw hielp het voor geen meter
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er wordt vaak gezegd dat het gevaarlijk is, daar heb ik wel bang voor..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee hoor het is helemaal niet gevaarlijk
je moet natuurlijk niet het hele flesje opdrinken
maar een paar druppels in je drinken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan zal ik het toch maar eens proberen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zet maar wel de raam open je weet nooit hoelang hij ervan wordt hahaha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
Je krijgt er een warm orgaantje van, maar dat krijg je ook als je hem boven het (brandende ) gas houdt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van horen zeggen doet het niet zo veel , zelf heb ik er geen ervaring mee. Hoop voor je dat er plezier aan mag beleven .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik niet....!
Maar pas op, de Spaanse vlieg is levensgevaarlijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Spaanse vlieg geniet grote bekendheid omdat één van de bestanddelen ervan populair is als afrodisiacum. Meestal wordt het verkocht in poedervorm of als liefdesdrank die de man die het inneemt een grotere seksuele potentie zou verschaffen. Het middel bevat de stof cantharidine, dat gewonnen wordt uit de gemalen kever, een kever bevat ongeveer 1% van deze stof.

De "lustopwekkende werking" wordt in werkelijkheid veroorzaakt door de bijtende stof die bij excretie de urineleider irriteert, zodat meer bloed naar de schaamstreek stroomt. Dit maakt het inderdaad makkelijker om een erectie te krijgen. In de oudheid werd het middel gebruikt als urineafdrijver. Cantharidine is echter een giftige stof waarvan de grens tussen een werkzame dosis en een gevaarlijke dosis erg nauw is. De stof kan priapisme veroorzaken; een zeer langdurige erectie die kan leiden tot ernstige schade aan de penis. Het veroorzaakt bij een te hoge dosis ernstige maag- en nierproblemen, die tot de dood kunnen leiden. Cantharidine werd vroeger zelfs gebruikt om mensen te executeren middels de gifbeker.

"Spaanse vlieg" wordt in seksshops, via afstandsverkoop en met name op het internet aangeboden. De liefdespoeders en -drankjes bevatten echter geen cantharidine maar ginseng of yohimbine, waarvan ook verondersteld wordt dat het seksuele lust opwekt. In Afrika kent men soortgelijke kevers uit het geslacht Myalabris, ook behorende tot de oliekevers, die hetzelfde effect hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarom geen lijm snuiven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
is reactie
Veel slechte dingen over gehoord!
Niet doen.
Zie ook voorgaande berichten.

Zelf heb ik wel eens Kamagra geprobeerd, is zeer goed bevallen en vrij eenvoudig te verkrijgen.
Maar zoals met alle producten, als je geen zin hebt zal je penis ook niet stijf worden....

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nooit geprobeerd,maar ik weet van een kennis,die een sexshop heeft dat het nep is.Het helpt niet,men wordt er niet warm of koud van.Een goede pornofilm helpt beter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rommel, het enige middel wat werkt om in de meest pure vorm de liefde te bedrijven is een harddrug in de vorm van een paracetamol. Deze zijn niet per definitie lust opwekkend, maar bij opwinding vallen remmingen weg en is het gevoel van beminnen zeer sterk.
Ik raad je aan dit middel niet te gebruiken, mijn antwoord is enkel informatief bedoeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rommel..
Loop eens een smartshop in. Daar kunnen ze je goed voorlichten en ik heb met bepaalde producten erg goede ervaring op dat gebied..

En ik weet dat je het niet mag zeggen, maaar.... GHB, mits goed gedoseerd........(ja, min me maar)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar dan dan meteen een kamagra erbij
+ ipv beminnen ;-)