ik voel niet lekker in seks, hoe komt dat ik voel bijna niks?

als mijn vriend in mij gaat voel ik alen iets in mijn vagina gaat,ik kan niet klaar komen zonder mijn clitoris te stimuleren,hij blijft meer dan 1uur om klaar te komen,hoe komt dat ik voel bijna niks?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
35.4K
Ritsuka
12 jaar geleden
Varieer je met standjes? Is vaak wel 1 die beter voelt
Ritsuka
12 jaar geleden
Kun je wel goed klaarkomen als je zelf masturbeert?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ik voel juist niet veel bij clitoris maar zodra hij in me zit dan kom ik zo klaar.
Onze seksleven is echt op laag pitje ik mis de romantiek en het gevoel gewild te worden. Ik wil graag wat ruwer en wat ruiger maarja zal vast wel ooit weer komen.

Antwoorden (7)

Er zijn heel veel vrouwen die niet klaarkomen door de actie van de man alléén. Je bent daar zeker niet de enige in. Je bent niet anders dan anderen, je hebt geen afwijking.
De vrouw heeft twee plekken die gestimuleerd kunnen worden: de clitoris en de G-plek. De clitoris weet je te vinden. De G-plek zit aan de binnenkant van de vagina, aan de voorkant (bijna buiten).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Blijkbaar is jouw vagina minder gevoelig opzich.... of wellicht is de penis van jouw vriend te dun.

Het is sowieso een fabeltje dat je vaginaal moet kunnen klaarkomen als vrouw zijnde. Maar 25% van alle vrouwen is het wel eens gelukt ze vaginaal is klaar gekomen.
Dan is de g spot precies goed gestimuleerd.
De G-spot is niets anders dan de achterkant van het clitorale systeem, en bevat in verhouding maar heel weinig zenuw uiteinden.
Om klaar te komen moet je gewoon lekker je clitoris stimuleren..

Om meer te voelen van je vriendspenis zou ik aanraden om je vainale spieren meer te gebruiken.
Door deze steeds aan te knijpen, voel je zijn penis meer. en bijkomend voordeel is dat de doorbloeding veel beter wordt. en dat komt de gevoeligheid te goede.
Maar het is wel even trainen. Kegel oefeningen doen helpt... maar verwacht niet meteen resultaat. je spieren moeten zich ontwikkelen...

Daarnaast kan je altijd andere standjes doen. of onder een andere hoek...

succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de binnenkant van de vagina is bij veel vrouwen niet heel gevoelig, afgezien van de G spot.
Maar weinig vrouwen komen klaar van penis-vagina contact, behalve bij standjes die de clitoris stimuleren.
Er zijn van die leuke penisringen te koop die een 'dingetje' hebben dat jouw clitoris stimuleert, misschien zou je die eens moeten proberen?
Of gewoon op een andere manier klaarkomen, voor, tijdens, of na dat hij zo ver is.
Je fantasie is je enige beperking wat dat betreft :)
Have Fun!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij doet iets verkeerd. Voordat hij penetreert is het beter dat hij beter presteert en je vrouwelijkheid stimuleert.

Kortom: Zoek een ander vriendje of voed hem op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pffft....ander vriendje zoeken? Opvoeden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mag ik je er even op wijzen dat "een ander vriendje zoeken" de allerslechtste optie is die er bestaat? je gaat niet je vriendje dumpen omdat jezelf niet klaar kunt komen tijdens de seks! je kunt er zelf ook wat aan doen (zie bovenstaande antwoorden) en bovendien wat kan dat vriendje doen aan de lengte/dikte van zijn penis? NIKS dikke - als ik dat kon
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met een ander vriendje zal ze het zelfde probleem ondervinden. Ik heb het gehad met kleine, dikke, dunne en lange, maar ik kom alleen klaar met clitoris stimulatie hoor. En dat kan soms ook erg land duren, maar soms ook erg snel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik schat in da Patio4it nog maagd is en dus niet uit ervaring spreekt.
Een relatie bestaat niet alleen uit perfecte sex. Maar voornamelijk uit liefde. Tja, zoiets leer je niet met het kijken van porno
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom kan ik het mij toch niet voorstellen dat u 55 jaar bent met zo'n raar, niet over nagedacht, kinderachtig en bovendien onervaren antwoord?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1vraagje en nicktheg: Hij zal het vast wel goed bedoelen, maar meestal heeft zo iemand of geen vrouw of ze hebben een vrouw die altijd faket dat ze klaar komt,, om er maar snel van af te zijn. En de man denkt dat hij een fantastische minnaar is. -)
Elke vrouw is anders, de een voelt niks, en de ander weet niet van ophouden.
Maar veel jonge vrouwen kunnen niet klaarkomen door alleen penetratie, daar is wat meer fantasie en kunde voor nodig. Naar mate vrouwen wat ouder worden gaat dat allemaal toch een stuk makkelijker.

Misschien kun je je vriend eens vragen of hij wat anders bij je wil doen, ik bedoel langer dan 1 uur dat ding er in hangen en op en neer gaan dat is ook niet niks!

Je moet hem natuurlijk wel kenbaar maken dat het voor jou niet zo lekker is dan voor hem, misschien dat hij zijn fantasie wat kan gaan gebruiken, en ook wat andere handelingen kan toepassen, je zou hem zomaar wat tips kunnen geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien kan je proberen dat jij boven gaat zitten en dan kan jij de bewegingen sturen, je kunt voorover of achterover gaan hangen. En proberen de penis tegen de clitoris te wrijven (voorover), of met je handen of een vibrator je clitoris stimuleren terwijl hij in je is. Op z'n hondjes (achterlangs) kan ook fijn zijn, dan kan hij je clit stimuleren. Maar soms gaat de penis dan te diep en dat kan pijn doen, ik doe dan meestal een heup wat omhoog, zodat het net even anders gaat en geen pijn doet. Ook kan je boven zitten en de penis af en toe er in en dan weer eruit, als die er uit is ga je met dezelfde bewegingen door, maar dan de penis tegen je clitje. Zo door gaan en dan weer er in.

Zorg er wel voor dat je goed ontspannen bent, niet te moe, niet te veel nadenken, want dan lukt het zeker niet. Als je onzeker bent over jezelf, doe dan het licht bijv uit of erg zwak licht aan. Neem desnoods een wijntje vooraf als je daar van houdt, om leen beetje te ontspannen.
En ga niet meteen beginnen met de daad als je niet opgewonden bent, ga eerst bezig met het voorspel, want anders ben je niet nat genoeg en dan wordt het zeker moeilijker om opgewonden te raken en klaar te komen.
Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een vrouw beleeft de seks doorgaans anders dan een man.

Een vrouw heeft behoefte aan tederheid die de seksuele daad moet inleiden.

Als de man denkt zomaar even 'op en in te stappen' komt de vrouw 'iets,' wellicht heel veel, tekort.

Ik zeg niet dat het in jullie situatie zo toegaat..maar als dat wèl het geval zou zijn..praat dan eens met elkaar..

Als het een zuiver lichamelijke kwestie zou zijn..raadpleeg dàn eens SAMEN jullie huisarts.

Groet,

Ton