Bestaat ruziesex?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoezo? Is ze weer thuis dan babyfaced? ;-) (Sorry, was even een schot voor open doel) :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hendriette zij is nog niet thuis.
Ik keek net een film op tv het film liep af met het laatste woord nee dit is een ruziesex daar vandaan vroeg ik even af, of dat wel bestaat... hihi
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou ja, je kan het allicht proberen. "Make love not war", wordt dan eh... "Make love AND war"? ;-) Sterkte!

Het beste antwoord

ruziesex? Heb wel eens gehad dat we onder het ruzie maken ineens zin in sex kregen... daarna was het weer oke. Is meer goedmaaksex dan eigenlijk he...

ik ken verder wel ruzie maken om de sex
of sex om de ruzie goed te maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
juist daat bedoel ik tijdens het ruzie maken in eenkeer sex doen. is dat dan ruziesex?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mja... zo zou je het misschien wel kunnen noemen.
Onder het ruzie maken kun je ineens opgewonden worden en zin krijgen.... dan kun je het ruziesex noemen.
En meestal is je ruzie na de sex over en is heb je geen goedmaaksex meer nodig....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aha okee bedankt..

Andere antwoorden (10)

Voor mij niet. Wel goedmaaksex.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Snap je vraag niet helemaal..
Sex om iets goed te maken wel in ieder geval..
Dan heb je ook nog SM lijkt een beeeetje op ruzie..( met wat fantasie natuurlijk )
Maar echt ruziesex? dat bestaat niet..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er bestaat wel na ruzie sex,,om het weer goed te maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien een rollenspel?? Of ruzie maken om sex te hebben, lijkt me geen goede manier, lijkt me oneerlijk.
Verder ken ik alleen goedmaak-sex.

Ik gok dus dat het een rollenspel kan zijn....spannend
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee dat bestaat niet! En het woord bestaat ook al niet!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, wel ruzies met je ex.
14 jaar geleden
Ja, dat bestaat zeker, het is vaak wanneer de man te snel komt en gaat slapen en dat de vrouw daar boos over is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, wordt in bepaalde groepen ook wel ruzex genoemd!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zal wel op scheldsex lijken dan!
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is maar hoe je het noemt... Maar er is wel een emotie die aan ruzie en seks gelijk opgaat... Het is agressie verdraaid naar propagatie... En als je elkaar toestaat te ontmoeten in die emotie van ruzie, is het heel goed mogelijk om seks te hebben in de vorm van ruzie... SM speelt daar op in en/of maakt er gebruik van...

En als je het kunt is het heel spannend hoor...