Is het verstandig om je vriendin te likken? (bij haar vagina)

Ik/me vriendin willen nie gelijk naakt het doen (met condoom) kan je dan wel gewoon met broek aan het doen zonder dat je er iets van krijg? Graag tips.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8.3K
Ritsuka
12 jaar geleden
www.sekswoordenboek.nl
www.sense.info
Lees deze sites ook eens goed door voor tips.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Likken met een broek aan ?Beetje alsof je theedoeken eet denk ik....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@marleen. geweldig!!!! LOL!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is sowieso lekker veilig, hooguit een wat ruwe tong.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel verstandig van je... Penetratie kan altijd nog. Vingeren/ aftrekken of orale sex ( orale sex met bescherming) is immers veel veiliger .
en als je de ander daardoor kan laten klaarkomen. Dan ben je pas goed bezig. En is een belangrijk onderdeel van voor/ naspel.
Doe je best!
burgos
12 jaar geleden
Joh je ben w.s pas 12 wacht nog even.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er bestaat zoiets als een beflapje,http://www.beflapje.nl/producten/beffy_liklapjes_4559.html
Lijkt me een stuk prettiger dan een broek :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gezien deze en je vorige vragen zou ik je aanraden eerst eens met iemand er over te praten die er een beetje kaas van heeft gegeten.

Antwoorden (2)

Gebruik een condoom als zij jou oraal bevredigt, en een beflapje als jij haar bevredigt/likt. Er zijn speciale dunne rubberen lapjes die je daarvoor kunt gebruiken, dat beschermt tegen soa's maar is dun genoeg dat toch de schaamlippen en clitoris beschermd gestimuleerd kunnen worden. Je kunt ook een opengeknipt condoom of een stuk vershoudfolie daarvoor gebruiken. (Wel stevig vershoudfolie, of twee lagen, als het scheurt ben je natuurlijk niet meer beschermd).

Lees je verder goed in voordat je seks gaat hebben, en verzeker je ervan dat dit echt is wat zowel jij als je vriendin willen. Als je zeker wilt weten dat je op tijd stopt als je met elkaar bezig gaat en je wilt geen 'echte' seks (penetratie, neuken dus) dan kun je beter allebei je broek aanhouden en dus niet likken, maar gewoon elkaar bovenlijf strelen, zoenen en knuffelen. Daar kun je ook geen soa's van krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook 'droogneuken' dat is gewoon op en neer gaan op elkaar. Sommige mannen krijgen hier een erectie van en soms komen ze zelfs klaar. Hand en mond werk kan ook, maar gebruik bescherming. Zeker als je al vaker een vriendin hebt gehad en je vriendin een vriend. Pas onveilig doen als jullie een soa test hebben gedaan. Vingeren kan ook, beffen kan net zoals pijpen en aftrekken. Maar doe het altijd veilig, hoe goed jullie relatie ook is.