waar vind ik een plaatje van vrouw en man van de genitalen? zie verdere info

misschien beetje rare vraag maar wil het toch graag weten..
discusie met me vriend, tijdens de sex voel ik (vrouw) dat ik neiging heb tot spuitend klaar komen, dankzij de g-spot, maar nu is het zo dat als ik het zelf met me vingers doe, dat ik dan binnen 2 tellen kan komen, ik denk daarom dat doordat de penis van de man dan echt vlak voor de opening van de g-spot zit tijdens het vrijen niet kan spuiten maar wel als ik het met de vingers doe, om het te verduidelijken zoek ik een plaatje (zoals je vaker aan treft bij gebruiksaanwijzing van tampons) de binnenkant van de vrouw van de zijkant bekeken, en dan eigelijk het plaatje met waar dan de penis in komt, als man en vrouw aan het vrijen zijn, als je daar ook op het plaatje de g-spot kan aanwijzen dan zie je of de penis er dan echt voorzit dat het het spuitend klaar komen van de vrouw tegen (kan ) houden,
mijn vraag dus, waar vind ik zo plaatje, met een penis er dan in en de g-spot plek gemarkeerd?
(beetje omslachtig allemaal, maar ik weet niet hoe ik het korter moet zeggen of uitleggen)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3K
anneliez
12 jaar geleden
op de bieb hebben ze mooie voorlichtingsboeken, ga daar eens kijken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je al op Google keken en dan op afbeeldingen? Op die manier vind ik altijd foto's en plaatjes/afbeeldingen. Succes met het zoeken en vinden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wanneer als dame een spuitend orgasme zou hebben wordt het vocht niet tegengehouden door de penis. Misschien heb je wel eens in films gezien dat vrouwen spuiten met gebruik van enorme dildo's etc (die de vochtproductie dan ook niet tegenhouden.) De meeste vrouwen kunnen door middel van alleen neuken moeilijk gewoon klaarkomen zonder extra stimulatie van de clitoris. . Voor een G -spot orgasme heb je ws nog veel meer inwendige stimulatie nodig.
Er is maar een heel klein deel van de vrouwen dat echt spuitend klaar kan komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Grappig om te lezen aangezien de g-spot helemaal niet bestaat. Slechts in de gedachte van de vrouw zelf. Ik geloof echter wel dat bijna iedere vrouw wel een voor haar gevoelig plekje van binnen heeft. En dat sommige vrouwen spuitend klaar kunnen komen ook wel. Jij weet precies waar jouw gevoelige plekje zit. Wijs het desnoods met zijn vingers van binnen aan... hier kan hij vast wel wat mee ;) Bronnen:
- http://gezondheid.blog.nl/algemeen/2012/01/21/g-spot-bestaat-helemaal-niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je wel baat kan hebben bij een goed voorlichtingsboek zoals bijvoorbeeld de seksbijbel van Goedele LIekens. Was laatst in de aanbieding voor bijna gratis. Bronnen:
- http://goo.gl/5Ef3f

Antwoorden (5)

De g-spot heeft geen opening.
Het is een gevoelig plekje.

En het valt inderdaad niet mee om precies dat plekje te stimuleren met een penis.

Hier vind je een plaatje, met de plaats waar de g-spot ongeveer zou kunnen zijn.
http://healty87.blogspot.com/2011/10/g-spot-healthy.html

En hier ook.
Als je op het plaatje klikt wordt het groter.

[waar de vingers zitten, zou dus de penis kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoek eens de site van jason julius op. Deze man heeft er haast een sport van gemaakt om vrouwen spuitend klaar te laten komen.
Tis wel redelijk commercieel, maar wellicht dat hij een paar goede plaatjes heeft,
Het is ook zo dat de druk van je vingers vele malen groter is dan een penis. Aan de andere kant. Door langdurige stimulatie zwelt de gspot op en wordt het makkelijker om het met de penis voorelkaar te krijgen.

Maar de hoek das belangrijk.
En dat zou je moeten uitproberen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je dit plaatje zoekt. Zie ook meer info over G-spot stimulatie op onderstaande link.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In alle films die ik gezien heb waar vrouwen spuitend klaarkomen... of het was met een penis, dildo, vingers... elke keer als ze gingen spuiten, hebben ze eerst de voorwerp eruit gehaald voordat ze konden spuiten. Lijkt me logisch, want anders zat die voorwerp in de weg. Dus net als je op het punt bent (als je voelt dat je bijna gaat spuiten) dan moet je vriend er gauw uit trekken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook de beroemde expositie van BODYWORLDS bezoeken. Hier vind men ook een dwarsdoorsnede van een vrouwen- en een mannenlichaam in een copulerende pose. Wellicht dat je daar iets aan hebt. Tegelijkertijd leer je ook nog veel meer van de menselijke anatomie.