Waarom komt mijn penis in erectie tegen mijn onderbuik aan?

Als mijn penis stijf wordt dan wordt deze keihard en komt dan helemaal rechtop tegen mijn buik aan.

Als ik hem dan naar beneden probeer te duwen dan doet dat op een gegeven moment pijn en ook schiet hij ieder keer weer terug.

Het lijkt wel alsof de peesbandjes waarmee de penis onderaan het schaambeen vastzit tekort zijn.

In porno films zie ik altijd dat de een penis daar soepel is en alle kanten op kan bewegen, maar bij mij is dat niet het geval.

Is er iets mis met mijn penis?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
23.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een penis bestaat uit drie zwellichamen (soort dichte buizen/ kokers waarin het bloed gaat zitten). Twee zwellichamen zitten aan de bovenkant en een aan de onderkant.
Waarschijnlijk zijn bij jouw de bovenste twee wat korter dan de onderste. Maar niets om je zorgen over te maken. http://nl.wikipedia.org/wiki/Penis#Anatomie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het kan meer over het formaat van je onderbuik zeggen dan het formaat van je penis. als ie tegen je kin zou komen zou ik me pas zorgen gaan maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha dat is een goeie eucalypje. :) Maar ik ben heel slank gebouwd en heb een heel klein buikje niet noemenswaardig eigenlijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ohw, dan is er niets aan het handje hoor.
gewoon een opstandig typje. staar je niet blind op de tokussen in een porno film hoor, die gasten doen van alles achter de schermen om zo'n opstandig typje op te wekken als voor de zoveelste keer een scene over gedaan moet worden.

Het beste antwoord

Nee hoor niets mis mee. De anatomie van de vrouw is daarop aangepast en je zal haar zeker mee kunnen verwennen/bevruchten. Iedereen heeft wel iets afwijkends.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

In pornofilms wordt de werkelijkheid nogal geweld aangedaan.
Wat betreft penis en vagina ze worden allebei mooier gemaakt dan ze zijn.
Dus schaam je niet en maak je geen zorgen, je bent normaal,en dat kun je van die films niet zeggen,maar het schijnt beter te verkopen
11 jaar geleden
Bijna zeker is er niks mis.
De rek komt er meestal met de jaren wel in, je kan het iets versnellen door zelf een beetje te rekken (elke dag).

Hoe ver kan je hem naar beneden duwen?

Wat is je leeftijd?
Want ik denk eigenlijk niet dat je van 1938 bent en je bent waarschijnlijk ook nog geen 38.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben 34
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kan hem zover naar beneden duwen dat hij bijna in een hoek van 90 graden komt, maar verder dan dat lukt niet dat doet teveel pijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is zeker normaal, zeker geen reden voor een operatie.
Bijna alles is mogelijk.
http://9888.freegoodies.nl/forum/9888/61405/1/?cc=1 Net als dat je een spagaat kan oefenen kan je dit ook langzaam oprekken, wel voorzichtig en eigenlijk is het niet eens nodig.
Na mate je ouder wordt, zal je penis steeds meer naar beneden komen... Is natuurlijk iets.. Jong, hard en omhoog!! Ouder, minder keihard en dus vanzelf iets meer naar beneden ;-)