Al2 weken druppelug o gesteld is dat normaal? Zie beschrijving

Ik was 26 maart ongesteld geworden en 2/3 dagen later kwam er geen bloed meer. Dus de dag erna was ik met mijn vriend en tijdens kwam er wel weer bloed bij. En sinds die dag bloed ik nog steeds druppel voor druppel. Wat er ook nog bij zit is dat ik 26 maart ben begonnen met het gebruik van de pil.

Iemand een idee wat dit kan voorstellen? En of dit normaal is

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dan heb je een zogenaamde doorbraakbloeding. Het is niet ongewoon, maar het hoort wel over te gaan. Als het blijft duren, kun je de dokter vragen om een ander type pil, want leuk is anders! Neem contact op met de dokter die je de pil heeft voorgeschreven.