Goeie vraag!

Er zijn beflapjes en vingercondooms. Je kunt natuurlijk ook latex handschoenen gebruiken, voor een habbekrats per 100 te krijgen bij de supermarkt. En als je speeltjes gebruikt kun je een condoom om het speeltje doen en dat verwisselen als de ander het gebruikt, of speeltjes persoonlijk houden. Mijn vibrator, jouw dildo, dat idee. Of speeltjes altijd goed ontsmetten (al is dat natuurlijk een hoop gedoe als je ze samen gebruikt).

In de praktijk gebruiken vrouwen onderling echter vaak geen bescherming. Het risico's op SOA's is (hoewel zeker aanwezig!) ook wat kleiner dan bij penetratieve seks tussen een man en een vrouw of tussen twee mannen. Dat maakt de afweging over het gebruiken van bescherming anders. Want zeg nou zelf, wie (hetero of lesbisch trouwens) likt er nou graag een lap rubber?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Doe allebij eerst een soatest en daarna kun je doen wat je wil.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Was ik inderdaad vergeten te vermelden: nieuwe partner, even allebei een testje laten doen. +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eeh... ligt aan de uitslag van de test neem ik aan of je daarna kunt doen wat je wil :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, maar dat is logisch :)