Hoe krijg ik een tampon eruit die te ver is doorgeschoven?

Ik had een tampon ingebracht, maar was vergeten dat er nog eentje inzat en voelde hem niet zitten.
Pas toen ik die andere tampon er weer uithaalde, voelde ik dat er nog eentje zat, maar het touwtje zit er helemaal in en ik kon het er niet meer uit krijgen (ook niet persent)
Nu is het weer een halve dag verder en voel ik het niet meer zitten, waardoor ik denk dat het nog verder is weggeschoven.
Weet iemand misschien wat ik hiermee kan doen, behalve naar een dokter of ziekenhuis?

Weet jij het antwoord?

/2500

Klinkt mischien heel raar, maar met van die chinese stokjes proberen. Meer een tang idee.

Toch even huisarts! Als hij gaat Infecteren ben je veder van huis!

Blijf er rustig onder, was je vagina. Ga op't toilet zitten en zoals je drukt om stoelgang te maken zo ga je drukken, persen vanuit het kanaal waar je tampon zit. Neem er ruimschoots de tijd voor: persen en drukken maar vanuit je vagina. Normaal gezien gaar de tampon nu zakken en moet je'm er voozichtig kunnen uithalen. Indien het niet mocht lukken, mag je niet te lang met die tampon blijven rondlopen, want dat kan een ontsteking veroorzaken. Dus naar de huisdokter ermee als hij bij een twee uurtjes er nog in zit.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100