Hoe is een ongewilde nachtelijke zaadlozing te voorkomen?

Graag een serieus antwoord.

Weet jij het antwoord?

/2500

Niet, maar je groeit er vanzelf overheen.

Daar zijn geen middeltjes voor. Het antwoord is dus: Niet

echt voorkomen kun je het niet, masturberen biedt wellicht uitkomst maar is geen garantie om het tegen te gaan.

Bronnen:
http://www.mensworld.be/grow/taboes/11-wee...

Niet. Het schijnt zo te zijn dat drank, drugs, roken, laptop op je schoot, kruik tegen je ballen enz. een klein beetje de productie minderen maar dat is niet om aan te raden want dat is echt niet gezond. Ik weet niet Hoe oud je bent maar waarschijnlijk zit je in de puberteit. Om de rotzooi te minderen kan je wel handdoeken onder je overtrek doen, zodat het niet in trekt Toegevoegd na 19 uur: Wat het is toch zo, als je min heeft vertel de reden. Je kan ook een speciaal bedovertrek kopen, het is niet duur en word meestal ook voor bed plassen. De hoeslaken heeft aan de onderkant een plastic voering. Maar daar merk je niks van. Als ik menstrueer gebruik ik hem ook dat kan erg handig zijn. Toegevoegd na 1 dag: Als je rookt word er gemiddelt 24% minder sperma geproduceert. Met alcohol kom je ongeveer het zelfde uit en met drugs kan de de gemiddelde productie maar liefst 35% minderen! Niet doen dus

Voorkomen is inderdaad moeilijk maar als het er hem voor jou om gaat dat je geen zaad in je bed wil kun je natuurlijk 's avonds een condoom om doen zodat je niet telkens je lakens hoeft schoon te maken.

Ik denk eigenlijk gewoon mastruberen voor dat je gaat slapen...

Niet. Het komt er toch wel uit, of je nou wil of niet. Misschien 2 onderbroeken over elkaar aandoen, zodat het daarin blijft en niet op je laken?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100