Help! Als ik masturbeer kan ik niet komen. Ik moet gewoon stoppen voordat ik kom. Hoe kan ik dit voorkomen?

Ik ben 16 jaar en heb nog GEEN natte droom gehad?!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (5)

Niet iedereen is op dezelfde tijd klaar voor dit soort dingen. Je bent nog in de groei en in de komende paar jaar kan er nog zoveel veranderen. Dat geldt ook voor de natte droom. De ene jongen krijgt iedere nacht een natte droom, de ander nooit. Niks mis mee. Ieder lichaam is ander.

Rustig afwachten, maak je geen zorgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi! Ik ben 32 en heb ook nog geen natte dromen gehad. Niet iedereen krijgt ze, dus daar hoef je niet ongerust om te zijn!
Met masturberen kan ik alleen zeggen dat je niets moet forceren; niet masturberen om het masturberen, maar laat je leiden door een opgewonden moment of voor jou opwindende gedachten (wel eerst even een rustig plekje opzoeken;-)).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een natte droom krijgt een man wanneer er een zaadlozing 'nodig' is voor het lichaam. Een lozing van 'oud zaad' of 'een volle zak' stel ik me daarbij voor.
Jonge mannen krijgen deze vaak vóórdat ze het masturberen ontdekt hebben. Zodra een regelmatige zaadlozing aanwezig is, komt er meestal ook geen natte droom meer, omdat er geen fysieke aanleiding voor is.

Je hebt géén natte droom gehad en je kunt jezelf niet tot een orgasme krijgen. Heb je wel ooit een orgasme gehad? Zo ja, was hier wel een zaadlozing bij?

Wanneer je wel ooit een orgasme met zaadlozing hebt gehad: doe wat goed voelt en maak je vooral niet druk. Misschien ben je bang dat je 'niet normaal bent' en lukt het daarom niet. Dan raak je veel te opgefokt voordat je tot een hoogtepunt kunt komen. Forceer niet, maar doe gewoon wat fijn voelt. Als je geen zin meer hebt of het voelt niet prettig meer, dan stop je. Zo leer je je lichaam kennen en zul je op een ontspannen manier steeds dichterbij het orgasme komen.

Als je nog nooit een zaadlozing hebt gehad: zijn je ballen gewoon in de balzak ingedaald? Als je die niet kunt voelen moet je naar de dokter gaan!
Wanneer je ze wel gewoon hebt kun je twee kanten op:
1 - nog even een tijdje afwachten en gewoon datgene doen wat goed voelt, zonder je druk te maken. Als je je druk maakt lukt er veel niet op seksgebied. ;-)
2 - naar de dokter gaan om advies te vragen. Misschien is het heel gewoon dat de zaadlozing pas later mogelijk is, maar misschien kan er een fysieke (lichamelijke) oorzaak zijn voor het uitblijven van de zaadlozing.

Succes ermee en vooral niet bij de pakken neer gaan zitten. Seksualiteit is iets dat je moet ontdekken en hoewel het heel natuurlijk is, ligt er onnatuurlijk veel druk op prestaties (mijn mening). Seks is om voort te planten en om op een ontspannen manier van te genieten. Als het niet ontspannen is of niet om van te genieten is, wordt er iets geforceerd. Probeer dit te voorkomen en je hebt straks een leven lang veel plezier van seks! :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom kom je niet verder?
Pijn, wrijving?

Je zou het zachtjes kunnen proberen met wat olie erbij in geval van gevoeligheid.
Een andere manier van jezelf bevredigen, lang leve het internet met tutorials voor meloenen warmen en nemen :)

Zoek voor jou iets wat wel prettig is, anders nog eventjes afwachten, het "komt" vanzelf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom begin je er úberhaupt aan? Omdat je zelf die drang voelt of omdat het 'zo hoort' voor een zestienjarige?
Joh, bij de één komt het eerder dan bij de ander. Laat je niet gek maken door vrienden/internet en wees gerust. Vooral door internet kunnen jongeren een verkeerd idee krijgen hoe snel het allemaal moet.
Als je zelf opwinding voelt, kan je natuurlijk lekker je gang gaan maar dan nog: niets hoeft. Als jij er na een poosje mee stopt, so what? Sexualiteit komt niet van de ene op de andere dag, dat ontwikkelt zich geleidelijk. Wees dus vooral niet bang dat er 'iets mis' is met je.