Hoe komt het dat ik na mijn seks nog steeds welleens bloed?

Ik heb al vaker seks gehad met mijn vriend, en ik ben altijd erg goed vochtig dus dat zal het probleem niet zijn.. Maar ik vraag me dus af hoe het nog steeds komt dat ik zo nu en dan tijdens/na de seks bloed?

Toegevoegd na 1 minuut:
Soms zit er een paardagen/weken tussen voordat ik weer seks met mijn vriend heb. Kan dat het zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.3K

Het beste antwoord

Het kan zijn dat jouw baarmoedermond wat bloedvaatjes heeft die makkelijk gaan bloeden als je vriend er bij de seks tegenaan komt. Als je verder geen pijn hebt bij de seks, dan doet je vriend ook echt niet te ruw.

Dat kan de gynaecoloog heel makkelijk verhelpen. Een behandelingetje van 5 minuten kan genoeg zijn. Als je al een spiraaltje hebt laten plaatsen, neem ik aan dat je het ook niet al te eng vindt om naar de gyna te gaan.

Maar er kunnen ook nog andere dingen aan de hand zijn, dus je moet er echt even naar laten kijken. Ga naar de huisarts en laat je doorverwijzen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Misschien heb je een wondje in je vagina dat steeds net de kans krijgt om geheel te genezen en dat dus telkens weer open gaat tijdens de penetratie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar als ik 'voel' zeg maar dan voel ik geen wondje(s).. Ik heb wel een spiraaltje laten zetten. Maar daar kan het niets mee te maken te hebben, want voordat ik mijn spiraaltje heb laten zetten bloedde ik ookal. Verder als ik na het toilet ga en ik veeg het af zegmaar.. dan komt het bloed niet vanbinnen.. Maar dan lijkt het alsof ik uitgescheurd bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan zou ik een afspraak met de huisarts en er even naar laten kijken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar het is maar een paar daagjes hoor. Het is hooguit 2 á 3 daagjes en dan is het bloeden al gestopt. Dus ik denk dat het geen zin heeft om naar de dokter te gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar als het telkens terug blijft komen is het toch niet goed lijkt mij.Maar ik ben een man dus..............
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naar de dokter en niet te lang wachten!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik snap het niet, waarom moet ik naar de dokter. Dat is toch niets ernstigs?
Ritsuka
12 jaar geleden
na de seks bloed je 2-3 dagen, vind je dat zelf normaal klinken? ik zou echt naar een dokter gaan hoor.
Het kan ook zijn dat je vriend te diep naar binnen gaat, waardoor je baarmoederhals en -mond beschadigd raken. Voortaan dus maar een beetje voorzichtiger aan doen....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk is het niets ernstigs, maar het kan wel. Bij tussentijdse bloedingen of regelmatig bloedingen na gemeenschap moet je dit laten onderzoeken. Het kan een teken zijn dat er iets mis is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga even naar de dokter/ gynaecoloog.