Stimulleer je door anale seks je prostaat en kom je daardoor sneller klaar als man zijnde?

-

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.6K

Antwoorden (3)

als je als man anale seks ontvangt, word de prostaat gestimuleerd.
Als je de gevende partij bent, dan niet.

Toegevoegd na 1 minuut:
Bij receptieve anale seks van een man wordt een gedeelte van de opwinding veroorzaakt door stimuleren van de prostaat die dicht bij het rectum zit.
Ritsuka
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Hoera, anonieme minnen zonder uitleg wat er fout aan is.
Iedere vrouw en man hebben specifieke voorkeuren wat zij het lekkerst vinden.
Een man heeft ook een G-spot. Deze zit in de anus enkele centimeters "naar binnen" ter hoogte waar de prostaat zit. Als deze via de anus gestimuleerd wordt kan dit voor sommigen zeer prettig zijn met een sneller orgasme tot gevolg.
Echter je moet er als man open voor staan (letterlijk en figuurlijk, wat een woordspeling weer). Doe je dit tegen de zin in of sta je er niet achter (ook figuurlijk...) dan werkt het averechts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie niets van de + terug!? :-))
Er is een verschil tussen anale sex en prostaat massage.
Bij de prostaat massage is de stimulatie veel directer, dus is de kans dat je eerder klaarkomt veel groter.

Bij anale sex zal het penetrerend voorwerp ( penis of dildo/vibrator) langs de prostaat glijden, en hoeft geen stimulatie te geven . Of niet genoeg om eerder klaar te komen.

Maar natuurlijk kan de gedachte anald sex te hebben ook al voldoende zijn om sneller klaar te komen.