Mijn kleinzoon heeft een relatie en woont samen met het vriendinnetje. Nu probeert zijn vader ook dat meisje te versieren. Wat kan ik daaraan doen ???

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik zal er als ik jouw was eens een terloops opmerking erover maken, en dan kijken hoe de vader erop reageert. misschien is het ook goed om het er over te hebben met je kleinzoon als je dat nodig vindt.

Ben je de de moeder van de vader? Wanneer je een (redelijke) band met vader hebt, zou ik het bespreekbaar maken naar de vader toe. Ik zou het er niet met je kleinzoon of het meisje over hebben; Je hebt er immers verder niks mee te maken en worden jouw zorgen snel als bemoeienissen gezien. Dan ben je alleen maar verder van huis. Maar die vader....die zou ik eens flink de waarheid zeggen!

Is het wel echt zo dat de vader zijn "schoondochter" probeert te versieren? Ik kan me voorstellen dat een vader van een zoon niet precies weet hoe hij met een dochter/schoondochter om moet gaan en daardoor misschien iets té lief overkomt. Is het niet alleen lief zijn voor zijn schoondochter, zonder dat daar iets achtersteekt, maar dat dit wel zo door anderen gezien wordt? Je zou er in elk geval wel voorzichtig een vraag over kunnen stellen, dan wordt het voor beide partijen duidelijk.

Je kunt je daarin niet mengen. Het meisje zal zelf moeten uitmaken voor wie ze kiest.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100