Ja, lekkerder. Je voelt je partner veel beter.
Geen SOA's -> Gebruik de pil
Wel SOA of niet zeker -> Condoom of laten testen op SOA's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een condoom toch ook niet, sisilke? Dat kan toch scheuren?
Tja, dat schijnt vooral in je hoofd te zitten.
Voor mannen dan vooral.

Ik las eens van een vrouw die kon een condoom aandoen bij een man zonder dat hij het merkte. Daar had ze een trucje voor.
En als de man alleen maar dacht dat hij geen condoom om had, dan vond hij het lekkerder.
Ze was prostituee, dus ze kon het uitgebreid uitproberen.

Dus tja, als je denkt dat het minder lekker is, dan is het minder lekker, maar als je het niet weet, dan is het even lekker.... (en veiliger.....)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat voelt anders.
Het voelt intenser,warmer,natter etc..
Tussen je oren zit dan ook het stukje intiemer, erotischer etc..
Daarnaast hoef je het spel niet te onderbreken.
Maar in sommige gevallen zijn ze gewoon nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dan krijg je een eikel orgassme
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:) Eikel orgasme???? En met dan komt het uit je oren of zo???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mag ik een toelichting?
Ja het voelt geiler aan zonder condoom en je geniet er meer van